TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Wynalzacy” – drugi spot marki Desperados już w tv

Od poniedziałku we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oglądać można drugi 30-sekundowy film marki Desperados „Wynalazcy”. Zrealizowany w konwencji barwnego reportażu spot jest kontynuacją opowieści o odkrywaniu nocy, wieczorów i świtów.
O autorze
1 min czytania 2016-08-25

To pierwsza od 6 lat reklama wizerunkowa marki z polskim konceptem i lokalną produkcją.

Pełen autentyzmu i dokumentalnej szczerości spot „Wynalazcy” powstał z inspiracji pokoleniem Millennials – młodych dorosłych, do których kierowany jest Desperados. Przez cztery noce, wieczory i świty kamera towarzyszyła bohaterom filmu, którzy oddają się prawdziwemu imprezowemu życiu, pełnemu muzyki, radości, entuzjazmu i pozytywnego szaleństwa.

Relacją z tej imprezowej podróży jest dwuminutowy film, który od połowy sierpnia oglądać można na kanale YoutTube Desperadosa. Materiał posłużył do zrealizowania dwóch 30” spotów emitowanych teraz w telewizji. – Zainspirowani pokoleniem młodych dorosłych, postanowiliśmy oddać im głos i zrealizowaliśmy film, który w dokumentalny sposób pokazuje świat marki oczami młodych ludzi – mówi Anna Wood, senior brand manager marki Desperados. Ponad 200 osób, które wzięło udział w zdjęciach, zwerbowano w klubach, na ulicach i za pomocą portali społecznościowych. Zdjęcia realizowane były m.in. w postindustrialnych przestrzeniach Trójmiasta i Warszawy, na terenie byłej stoczni w Gdańsku, w starej Królewskiej Fabryce Karabinów czy na złomowisku.

Koncepcję filmu „Wynalazcy” przygotował Paweł Heinze, reżyserią zajął się szwedzki reżyser Daniel Wirtberg, a produkcję powierzono Opus Film. Kampania obejmuje dwa filmy 30-sekundowe, które emitowane są w telewizji, na VOD oraz na Facebooku i Instagramie. Pełną dwuminutową wersję spotu można zobaczyć na kanale YouTube Desperadosa oraz na stronie www.desperados/com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing