Branża marketingowa docenia scoring – IgnitionOne zwycięzcą Digiday Signal Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Branża marketingowa docenia scoring – IgnitionOne zwycięzcą Digiday Signal Awards

IgnitionOne, globalny lider data driven marketing, został nagrodzony przez DigiDay.com w tegorocznej edycji konkursu “Digiday Signal Awards”. Popularny serwis nagrodził rozwiązanie Digital Marketing Suite (DMS) w kategorii „Best Cloud Data Integration Platform”.

Wspomniany system, który opiera się na zaawansowanym scoringu, jest dostępny także w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

DigiDay.com, amerykański portal poświęcony marketingowi i mediom cyfrowym, po raz kolejny ogłosił zwycięzców Digiday Signal Awards. Nagrody przyznawane są najlepszym technologiom marketingowym i reklamowym.

Rozwiązanie Digital Marketing Suite (DMS), które opiera się na specjalnej metodzie oceny zachowań klienta odwiedzającego stronę www (scoring), jest sztandarowym produktem IgnitionOne. Scoring bazując na zaawansowanych narzędziach analitycznych, pozwala na dostosowanie komunikatów reklamowych do konkretnej osoby. Koncept IgnitionOne pozwala na komunikację 1:1, czyli umożliwia dopasowanie przekazu do każdego z osobna, a nie do grup klienckich. 

Niedawno firma rozwinęła swój system  DMS o Facebook Custom Audiences i Google RSLA, czyli retargeting na bazie scoringu (Score Powered Audiences). Pierwszym case study potwierdzającym skuteczność udoskonalonej platformy, była kampania Toyoty. IgnitionOne razem z producentem samochodów retargetowało klientów na podstawie wyszukiwań aut. Osoby parokrotnie odwiedzające stronę konkretnego modelu Toyoty, mogły następnie zobaczyć na Facebooku reklamę samochodu, którym były zainteresowane. Kampania została uruchomiona w sierpniu 2015 roku, a jej wyniki z miesiąca na miesiąc są coraz lepsze. Do tej pory konwersja wzrosła o 360%, a CTR o 87%.

„Digiday.com jest cenionym medium, które wyznacza nowe trendy i trzyma rękę na pulsie w kwestii najnowszych i najskuteczniejszych rozwiązań marketingowo-reklamowych. Docenienie działań IgnitionOne przez taką markę wiele dla nas znaczy. Nagroda Digiday Single Awards jest dowodem na to, że scoring, który rozwijamy od lat, jest naprawdę  rozwiązaniem wartym uwagi.” – komentuje Krzysztof Nowicki Sales Manager IgnitionOne.

Digiday.com to amerykański serwis technologiczny, skupiający się na nowoczesnej reklamie i marketingu. Portal zajmuje się propagowaniem trendów nie tylko poprzez działalność wydawniczą, ale również nagradzanie najlepszym firm związanych z działalnością marketingowo – reklamową.

Gala wręczenia nagród Digiday będzie miała miejsce 17 listopada br. w Nowym Jorku. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij