TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Czy Twoje dziecko wie, jak wygląda jeż? Okazuje się, że odpowiedź nie zawsze jest oczywista

Reklama dnia: Czy Twoje dziecko wie, jak wygląda jeż? Okazuje się, że odpowiedź nie zawsze jest oczywista
Jeszcze nie tak dawno, kiedy nowe technologie nie rządziły w każdym domu, dzieci spędzały najczęściej wolny czas na podwórku z rówieśnikami.
O autorze
0 min czytania 2016-08-29

Dziś jest zupełnie inaczej. Można się spierać, czy to dobrze czy źle. Faktem jest jednak, że dużo dzieci ma przez to bardzo ograniczony kontakt z naturą.  

Zobaczcie przesympatyczny filmik, w którym dzieci po raz pierwszy stykają się ze światem dzikiej przyrody: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

Z innej reklamy, o której pisaliśmy wcześniej w naszym cyklu, wynika, że dzieci spędzają na dworze mniej czasu niż więźniowie. Cały artykuł możecie przeczytać tutaj >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Reklama, która jeszcze lepiej uświadamia różnice pokoleniowe pod względem spędzania wolnego czasu:

PS 3

Problem nie dotyczy oczywiście tylko dzieci:

PS 4 

Na koniec reklama, w której dzieci w oryginalny i „namacalny” sposób poznają nowe technologie: 

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!