Reklama dnia: Czy Twoje dziecko wie, jak wygląda jeż? Okazuje się, że odpowiedź nie zawsze jest oczywista

Reklama dnia: Czy Twoje dziecko wie, jak wygląda jeż? Okazuje się, że odpowiedź nie zawsze jest oczywista

Jeszcze nie tak dawno, kiedy nowe technologie nie rządziły w każdym domu, dzieci spędzały najczęściej wolny czas na podwórku z rówieśnikami.

Dziś jest zupełnie inaczej. Można się spierać, czy to dobrze czy źle. Faktem jest jednak, że dużo dzieci ma przez to bardzo ograniczony kontakt z naturą.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zobaczcie przesympatyczny filmik, w którym dzieci po raz pierwszy stykają się ze światem dzikiej przyrody: 

PS 

Z innej reklamy, o której pisaliśmy wcześniej w naszym cyklu, wynika, że dzieci spędzają na dworze mniej czasu niż więźniowie. Cały artykuł możecie przeczytać tutaj >>

PS 2

Reklama, która jeszcze lepiej uświadamia różnice pokoleniowe pod względem spędzania wolnego czasu:

PS 3

Problem nie dotyczy oczywiście tylko dzieci:

PS 4 

Na koniec reklama, w której dzieci w oryginalny i „namacalny” sposób poznają nowe technologie: 

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu - dawajcie znać w komentarzach :)

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij