Wyczesane zmiany: Gigababcia w nowej kampanii Virgin Mobile

29 sierpnia ruszyła nowa kampania Virgin Mobile, informująca o powiększeniu o 3 GB ilości Internetu LTE w ramach najpopularniejszych pakietów 3w1. Tym razem Gigababcia promuje pakiet #BEZLIMITU, w którym paczka danych wzrasta do 7 GB.
O autorze
1 min czytania 2016-08-30

W najnowszej kampanii Virgin Mobile Gigababcia odwiedza salon fryzjerski, gdzie przechodzi prawdziwą metamorfozę. Efektem jest wyczesana fryzura, nawiązująca do wyczesanych pakietów Internetu w nowej ofercie promocyjnej operatora. W kampanii podkreślane jest zwiększenie dostępnych danych w najpopularniejszym pakiecie #BEZLIMITU za 29 złotych, ale dokładka 3GB dotyczy również trzech innych pakietów 3w1: #PEŁENLUZ, #NAJLEPIEJ oraz #DLAMNIESUPER. Od teraz minimalną liczbą danych będzie 5 GB w pakiecie #PEŁENLUZ, a w pakiecie #DLAMNIESUPER dostępnych będzie aż 13 GB.

Działania marketingowe obejmują spoty w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz reklamę w Internecie. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to – linked by Isobar (Maciej Kozina, Joanna Biernacka, Hosanna Salamon, Koka Skowrońska, Katarzyna Jarzyna, Szymon Pruszyński). Po stronie Virgin Mobile – Agnieszka Flis, Piotr Suchodolski i Karol Ruciński. Produkcją spotu zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Stage2. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare (Anna Bieńkowska, Piotr Mróz, Krystian Szczepaniak – TV, radio) oraz iProspect (Beata Nowalska, Karolina Gardzińska – online), a za wsparcie PR Multi Communications (Edyta Miszczuk, Matylda Żemajtis).

Dokładka 3 GB sumuje się z dodatkowymi paczkami danych, które przyznawane są wiernym klientom Virgin Mobile oraz tym, którzy przeniosą numer z innej sieci. W najwyższym pakiecie oznacza to nawet 16 GB Internetu LTE za 49 zł. Dodatkowe pakiety Internetu łączą się również z bonusem za rejestrację numeru w Virgin Mobile.

Więcej informacji na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing