Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

Deloitte Digital przygotowała dla Pepsi kolejną edycję corocznej akcji Wyzwanie Smaku, która potrwa do końca października. Na obecnym etapie jest ona elementem szeroko zakrojonej kampanii prowadzonej w wielu mediach, także m.in. w telewizji.

W pracach oprócz Deloitte Digital brały udział agencje BBDO Warszawa i Ewesa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Ambasadorami akcji zostali: modelka Zuza Kołodziejczyk i vloger Poszukiwacz, którzy wcielają się w role wideo-reportażystów. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyzwanie Smaku odbywa się w Polsce od 2013 roku. Konsumenci mogą w czasie trwania akcji brać udział w „ślepych testach”, podczas których porównują smak dwóch najpopularniejszych na świecie napojów typu cola. 

W kampanii digital pokazywane są m.in. wyniki Wyzwania Smaku Pepsi w formie reportaży z dwójką prowadzących „ambasadorów-reporterów” – Zuzą Kołodziejczyk (modelka, zwyciężczyni programu Top Model) i Poszukiwaczem, czyli Adamem Knowshow (vloger). 

Realizacja projektu polega m.in. na badaniu różnych grup konsumenckich preferujących smak Pepsi, w nietypowej „segmentacji” np. osoby z tatuażami, rycerze, działkowcy, strażacy, rowerzyści, kempingowcy, sprzedawcy pamiątek, programiści etc. Wyniki z poszczególnych grup komunikowane są za pomocą zdjęć oraz wideo-reportaży, które można oglądać na kanałach ambasadorów akcji (Zuzy i Poszukiwacza) oraz Pepsi (Facebook, strona www, Instagram, YouTube). 

Akcji „Wyzwanie Smaku” towarzyszy kampania 360 stopni, obejmująca m.in. telewizję, digital (w tym kampania display), outdoor, POS. Jej główne hasło brzmi: „Wybór jest chwilą. Zasmakuj go”. W przygotowaniu działań uczestniczyły agencje BBDO Warszawa, Ewesa i Deloitte Digital, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Deloitte Digital brała udział (wraz z innymi agencjami) w tworzeniu koncepcji Wyzwania Smaku Pepsi 2016, odpowiada za całość działań w obszarze digital (m.in. kampania display, kreacje, „produkcja” reportaży) oraz koordynację wszystkich kanałów komunikacyjnych wykorzystywanych w czasie trwania akcji. Całość działań zaplanowana jest do końca października br. 

Deloitte Digital współpracuje (do października 2015 r. jako Digital One) z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., spółką z grupy Pepsico, od 2001 roku. Agencja obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera, m.in. Pepsi i Mirinda.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij