Przewozy Regionalne wybrały agencję Social Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przewozy Regionalne wybrały agencję Social Media

Agencja interaktywna WebTalk wygrała przetarg na obsługę w mediach społecznościowych spółki Przewozy Regionalne - przewoźnika kolejowego, który jako pierwszy w Polsce zaczął wykorzystywać social media do kontaktu z klientami.

Od początku sierpnia profile mediów społecznościowych Przewozy Regionalne obsługuje zespół agencji interaktywnej WebTalk, która wygrała przetarg rozpisany przez spółkę. Warszawska agencja odpowiada za opracowanie strategii i kompleksową obsługę profilów na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube firmy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jesteśmy pierwszym przewoźnikiem kolejowym, który wykorzystuje media społecznościowe do kontaktu z klientami i innymi osobami zainteresowanymi działalnością firmy. Fanpage Przewozów Regionalnych działa prawie od 6 lat – mówi Mikołaj Turowski, dyrektor Biura Zarządu i rzecznik prasowy spółki. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją WebTalk za względu na jej duże doświadczenie. Braliśmy pod uwagę zarówno indywidualne podejście do naszych potrzeb, jak i kreatywność widoczną w działaniach agencji w czasie współpracy z innymi firmami. Jestem przekonany, że rozpoczęcie współpracy z WebTalk to dobry krok dla Przewozów Regionalnych – dodaje Turowski.

Warszawska agencja będzie także tworzyć materiały graficzne na stronę internetową Przewozów oraz prowadzić kampanie marketingowe za pośrednictwem Social Mediów. Ze strony WebTalk za obsługę Klienta odpowiada zespół kierowany przez Account Manager Urszulę Piętkę i Account Executive Karolinę Muszyńską. Umowa podpisana została na okres 12 miesięcy.  

– Przewozy Regionalne to najbardziej rozpoznawalny pasażerski przewoźnik kolejowy w Polsce. Obsługa tak znanego Klienta to z pewnością duże wyzwanie. Cieszymy się, że możemy wspomóc Przewozy w budowaniu pozytywnego wizerunku i relacji z pasażerami – mówi Michał Dunin, dyrektor zarządzający WebTalk. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij