TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kultowe Grześki w The Voice of Poland!

3 września na antenę TVP2 wraca hit ramówki - The Voice of Poland. Uczestnikom siódmej edycji muzycznego talent-show po raz pierwszy będą towarzyszyć Grześki, które dodadzą energii podczas treningów i nie tylko. Kampania marki Grześki obejmie lokowanie produktu oraz sponsoring programu.
O autorze
1 min czytania 2016-09-05

Zmagania uczestników muzycznego talent-show The Voice of Poland będzie można śledzić od pierwszej soboty września. Siódma edycja programu zapowiada się niezwykle emocjonująco i smakowicie, a to m.in. dzięki chrupiącym  wafelkom marki Grześki.  

Marka Grześki będzie wspierać uczestników na różnych etapach muzycznego talent-show, w tym podczas wielkiego finału. W ramach działań zaplanowano lokowanie produktu oraz kampanię sponsoringową. Billboardy sponsorskie będą emitowane przy programie Kulisy Voice of Poland, transmitowanym od poniedziałku do soboty, a także w serwisach internetowych Voice.tvp.pl i Vod.tvp.pl. 

The Voice of Poland to program, który od 2011 roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród polskich widzów. Każda edycja to setki utalentowanych wokalistów i pięć etapów zmagań, które przybliżają najlepszych do nagrody głównej – kontraktu płytowego z Universal Music Polska.

Warsztat wokalny uczestników oceniać będzie profesjonalne i wymagające jury: Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Tomson i Baron, a także Natalia Kukulska, która zadebiutuje w roli trenerki. Muzyczny talent-show poprowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a w odcinkach na żywo do popularnego duetu dołączy Barbara Kurdej-Szatan.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy odcinek siódmej edycji The Voice of Poland zostanie wyemitowany już 3 września o godzinie 20:05 w TVP2. Powtórki programu zaplanowano na niedziele na godz. 14:40 również na antenie telewizyjnej Dwójki.

Realizacją kampanii lokowania produktu i sponsoringu zajmuje się Mediabrands Studios.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się