Kultowe Grześki w The Voice of Poland!

3 września na antenę TVP2 wraca hit ramówki - The Voice of Poland. Uczestnikom siódmej edycji muzycznego talent-show po raz pierwszy będą towarzyszyć Grześki, które dodadzą energii podczas treningów i nie tylko. Kampania marki Grześki obejmie lokowanie produktu oraz sponsoring programu.
O autorze
1 min czytania 2016-09-05

Zmagania uczestników muzycznego talent-show The Voice of Poland będzie można śledzić od pierwszej soboty września. Siódma edycja programu zapowiada się niezwykle emocjonująco i smakowicie, a to m.in. dzięki chrupiącym  wafelkom marki Grześki.  

Marka Grześki będzie wspierać uczestników na różnych etapach muzycznego talent-show, w tym podczas wielkiego finału. W ramach działań zaplanowano lokowanie produktu oraz kampanię sponsoringową. Billboardy sponsorskie będą emitowane przy programie Kulisy Voice of Poland, transmitowanym od poniedziałku do soboty, a także w serwisach internetowych Voice.tvp.pl i Vod.tvp.pl. 

The Voice of Poland to program, który od 2011 roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród polskich widzów. Każda edycja to setki utalentowanych wokalistów i pięć etapów zmagań, które przybliżają najlepszych do nagrody głównej – kontraktu płytowego z Universal Music Polska.

Warsztat wokalny uczestników oceniać będzie profesjonalne i wymagające jury: Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Tomson i Baron, a także Natalia Kukulska, która zadebiutuje w roli trenerki. Muzyczny talent-show poprowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a w odcinkach na żywo do popularnego duetu dołączy Barbara Kurdej-Szatan.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy odcinek siódmej edycji The Voice of Poland zostanie wyemitowany już 3 września o godzinie 20:05 w TVP2. Powtórki programu zaplanowano na niedziele na godz. 14:40 również na antenie telewizyjnej Dwójki.

Realizacją kampanii lokowania produktu i sponsoringu zajmuje się Mediabrands Studios.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się