Kultowe Grześki w The Voice of Poland!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kultowe Grześki w The Voice of Poland!

3 września na antenę TVP2 wraca hit ramówki - The Voice of Poland. Uczestnikom siódmej edycji muzycznego talent-show po raz pierwszy będą towarzyszyć Grześki, które dodadzą energii podczas treningów i nie tylko. Kampania marki Grześki obejmie lokowanie produktu oraz sponsoring programu.

Zmagania uczestników muzycznego talent-show The Voice of Poland będzie można śledzić od pierwszej soboty września. Siódma edycja programu zapowiada się niezwykle emocjonująco i smakowicie, a to m.in. dzięki chrupiącym  wafelkom marki Grześki.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka Grześki będzie wspierać uczestników na różnych etapach muzycznego talent-show, w tym podczas wielkiego finału. W ramach działań zaplanowano lokowanie produktu oraz kampanię sponsoringową. Billboardy sponsorskie będą emitowane przy programie Kulisy Voice of Poland, transmitowanym od poniedziałku do soboty, a także w serwisach internetowych Voice.tvp.pl i Vod.tvp.pl. 

The Voice of Poland to program, który od 2011 roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród polskich widzów. Każda edycja to setki utalentowanych wokalistów i pięć etapów zmagań, które przybliżają najlepszych do nagrody głównej – kontraktu płytowego z Universal Music Polska.

Warsztat wokalny uczestników oceniać będzie profesjonalne i wymagające jury: Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Tomson i Baron, a także Natalia Kukulska, która zadebiutuje w roli trenerki. Muzyczny talent-show poprowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a w odcinkach na żywo do popularnego duetu dołączy Barbara Kurdej-Szatan.

Pierwszy odcinek siódmej edycji The Voice of Poland zostanie wyemitowany już 3 września o godzinie 20:05 w TVP2. Powtórki programu zaplanowano na niedziele na godz. 14:40 również na antenie telewizyjnej Dwójki.

Realizacją kampanii lokowania produktu i sponsoringu zajmuje się Mediabrands Studios.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij