Dla marki z portfolio Grupy Danone agencja będzie prowadziła komunikację 360 stopni w Internecie, w tym w social media (m.in. Facebook, Instagram), współpracę z digital influencerami oraz działania z zakresu social customer care.
– Ta wygrana jest dla nas niezwykle cenna, a marka Żywiec Zdrój i jej działania budujące kategorię oraz zdrowe nawyki szczególnie bliskie. Cieszymy się, że będziemy mogli zrealizować fantastyczne pomysły, które przygotowaliśmy na przyszły rok – mówi Agnieszka Grzymkowska, Client Service Director w VML Poland.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W przetargu brały udział trzy agencje. Na wybór zwycięzcy wpłynęły m.in. efektywna realizacja zadań postawionych w briefach oraz innowacyjne rozwiązania kreatywne zaproponowane przez VML Poland.