Współpraca dotyczy globalnej komunikacji marki poza Polską, głównie na rynkach angielskojęzycznych. W pierwszej kolejności będzie koncertować się na prezentowaniu praktycznych zastosowań druku desktop 3D wśród profesjonalistów.
Za reprezentowanie marki w kontaktach z mediami oraz interesariuszami odpowiadać będą wybrane biura należące do sieci ECCO Network, natomiast koordynacja komunikacji globalnej, tworzenie contentu, działania SEO oraz monitoring marki w sieci będą realizowane bezpośrednio z Polski przez Grupę On Board Think Kong. Umowa ma charakter stały.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024