TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pierwsza w Polsce kampania wykorzystująca dane estimated store visits

Agencje z Grupy OMD (Macroscope OMD i Digital Resolution) realizują dla McDonald’s pierwszą w Polsce kampanię wykorzystującą dane estimated store visits w formacie local awareness na Facebooku.
O autorze
1 min czytania 2016-09-09

McDonald’s jest pierwszym marketerem w Polsce, który wykorzystuje dane estimated store visits w kampanii local awareness. Rekomendowane przez agencje Macroscope OMD i Digital Resolution narzędzie umożliwia wyodrębnienie użytkowników, którym wyświetlona została reklama local awareness i którzy następnie znaleźli się w danej lokalizacji firmy. Dostępność danych o realnym sprowadzeniu użytkownika do lokalizacji jest ważną innowacją z punktu widzenia analizy mediowej kampanii. Narzędzie pozwala powiązać kampanię z wynikami biznesowymi.

„Właściwe zarządzanie danymi umożliwia bardzo szczegółową ocenę efektywności podjętych działań marketingowych. Jest to ważny krok w stronę analizy wpływu kampanii na Facebooku na realne wizyty w restauracjach” – mówi Tomasz Leszko, Dyrektor Marketingu McDonald’s Polska.

Nie po raz pierwszy McDonald’s wyróżnia się na tle innych marketerów poprzez pionierskie wykorzystanie innowacyjnych narzędzi i kanałów marketingowych. Wystarczy wspomnieć, że McDonald’s Polska zrealizował pierwszą w naszym regionie kampanię reklamową na Instagramie oraz jako pierwszy w całym regionie CEE przeprowadził kampanię w modelu accelerated delivery na Facebooku. Ta pierwsza kampania odniosła spektakularne efekty w skali świata i została nagrodzona w konkursie wydawcy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj