Pierwsza w Polsce kampania wykorzystująca dane estimated store visits

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza w Polsce kampania wykorzystująca dane estimated store visits

Agencje z Grupy OMD (Macroscope OMD i Digital Resolution) realizują dla McDonald’s pierwszą w Polsce kampanię wykorzystującą dane estimated store visits w formacie local awareness na Facebooku.

McDonald’s jest pierwszym marketerem w Polsce, który wykorzystuje dane estimated store visits w kampanii local awareness. Rekomendowane przez agencje Macroscope OMD i Digital Resolution narzędzie umożliwia wyodrębnienie użytkowników, którym wyświetlona została reklama local awareness i którzy następnie znaleźli się w danej lokalizacji firmy. Dostępność danych o realnym sprowadzeniu użytkownika do lokalizacji jest ważną innowacją z punktu widzenia analizy mediowej kampanii. Narzędzie pozwala powiązać kampanię z wynikami biznesowymi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Właściwe zarządzanie danymi umożliwia bardzo szczegółową ocenę efektywności podjętych działań marketingowych. Jest to ważny krok w stronę analizy wpływu kampanii na Facebooku na realne wizyty w restauracjach” – mówi Tomasz Leszko, Dyrektor Marketingu McDonald’s Polska.

Nie po raz pierwszy McDonald’s wyróżnia się na tle innych marketerów poprzez pionierskie wykorzystanie innowacyjnych narzędzi i kanałów marketingowych. Wystarczy wspomnieć, że McDonald’s Polska zrealizował pierwszą w naszym regionie kampanię reklamową na Instagramie oraz jako pierwszy w całym regionie CEE przeprowadził kampanię w modelu accelerated delivery na Facebooku. Ta pierwsza kampania odniosła spektakularne efekty w skali świata i została nagrodzona w konkursie wydawcy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij