22 września wszystkie drogi poprowadzą marketerów do Nieba

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
22 września wszystkie drogi poprowadzą marketerów do Nieba

Allegro, Samsung Electronics Polska, NC+, PAYBACK, Uber, OpenX, Microsoft czy Runmageddon to tylko kilka przykładów marek, których czołowi eksperci, już 22 września pojawią się na scenie trzeciej edycji najciekawszej konferencji poświęconej marketingowi cyfrowemu...

...w Europie Środkowo-Wschodniej – Digital Marketing Heroes 2016.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Co będzie najgorętszym trendem w ciągu nadchodzących miesięcy w marketingu online? W jaki sposób budować lojalność klientów przy wykorzystaniu personalizacji? Jak z sukcesem wypromować aplikację mobilną? Jaka przyszłość czeka branżę programmatic? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzi udzielą superbohaterowie w trakcie tegorocznej konferencji DMH 2016, organizowanej już po raz trzeci w Polsce, przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.

Imprezę, której sponsorem została w tym roku Grupa Allegro, poprowadzi znany YouTuber Radosław Kotarski z Polimatów. Po części oficjalnej konferencji rozpocznie się afterparty, podczas którego wystąpi zespół Sonar. Sponsorem muzycznym wydarzenia jest firma technologiczna OpenX.

Konferencja rozpocznie się od wystąpienia Jaro Bienieckiego, twórcy Runmageddonu, najpopularniejszego cyklu biegowych eventów ekstremalnych w Polsce, który opowie o tym, jak zawsze działać na 100 proc. swoich możliwości i utrzymać wysokie zaangażowanie w pracę. Kolejnym prelegentem będzie Paweł Ostrowski z NC+, który wyjaśni, jak wielkie znaczenie ma budowanie lojalności klienta oraz jak sprawić, aby relacja marki z konsumentem zyskała na wartości. Z prelekcją „5 wskazówek jak odnieść sukces w promowaniu mobilnej aplikacji” wystąpi Sarah Joy Lynch z Sociomantic Labs. Digital Marketing Heroes 2016 będzie również dobrą okazją, aby posłuchać Radka Górki z Allegro, który przygotował prezentację „Omnichannel, re-engagement i inne buzzwordy”. Ostatnim zaproszonym superbohaterem jest Alex Ostrowski z Ubera, który opowie uczestnikom spotkania jak tworzyć marketing z myślą o kierowcach oraz wyjaśni, jak powstaje marketing z myślą o nagrodach.

W programie konferencji przewidziano również dwa panele dyskusyjne. Pierwszy z nich będzie dotyczył przyszłości rynku programmatic, a rozmawiać na ten temat będą: Chris James z AppNexus, Magda Wysocka z Naspers Classifieds, Marcin Olszewski z Media Impact Polska, Mario Gebers z OpenX oraz Alexander Reinhold z Sociomantic Labs, twórca algorytmu SQX. Z kolei przedmiotem drugiego panelu będą aplikacje mobilne. W dyskusji pt. „Dziki Zachód Aplikacji: od instalacji do lojalnego klienta” wezmą udział: Jacek Mossakowski z BlaBlaCar, Martyna Menge z Samsunga, Robert Olędzki, reprezentujący firmę PAYBACK oraz Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs.

Trzecia edycja konferencji Digital Marketing Heroes 2016 rozpocznie się 22 września 2016 roku, o godzinie 15.00 w klubie Niebo w Warszawie. Patronami medialnymi wydarzenia są Business Insider Polska, Marketer+, Nowymarketing.pl oraz Wirtualna Polska. Więcej informacji o DMH 2016 można znaleźć na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij