TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Artur Wójcik dołączył do zespołu PHD (Grupa OMD)

Artur Wójcik, dotychczasowy media manager w Banku Zachodnim WBK wzmacnia zespół Tadeusza Żórawskiego w PHD (Grupa OMD).
O autorze
1 min czytania 2016-09-14

Od sierpnia 2016 jako Senior Account Manager przejmuje opiekę nad klientami PHD oraz wspiera starania agencji o rozwój portfolio.  Do jego obowiązków będzie należeć nadzór nad strategiami i realizacją kampanii, a przede wszystkim realizacja strategii „Clients First” i  utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji z obsługi klientów agencji.

Artur Wójcik przez ostatnie 4.5 roku pracował na stanowisku media managera w Banku Zachodnim WBK. Wcześniej, jako Strategic Planning Director w PanMedia Western (obecnie MullenLowe Mediahub), zajmował się m.in. takimi klientami: Polska Organizacja Turystyczna, Provident, Suzuki, OBI, Wawel, F&F (Tesco), Telepizza, Energa, Decathlon, Provident czy Berlin Chemie-Menarini.  Przed przejściem do PMW kierował teamem plannerskim Procter&Gamble w MediaComie.  Wcześniej pracował w MediaVest i The Media Edge (obecnie MEC), dla klientów: Era GSM (teraz T-Mobile) i  Danone.  Pracę w branży mediowej rozpoczął w 1996 roku w dziale mediów agencji JWT.  Artur Wójcik jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.