Artur Wójcik dołączył do zespołu PHD (Grupa OMD)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Artur Wójcik dołączył do zespołu PHD (Grupa OMD)

Artur Wójcik, dotychczasowy media manager w Banku Zachodnim WBK wzmacnia zespół Tadeusza Żórawskiego w PHD (Grupa OMD).

Od sierpnia 2016 jako Senior Account Manager przejmuje opiekę nad klientami PHD oraz wspiera starania agencji o rozwój portfolio.  Do jego obowiązków będzie należeć nadzór nad strategiami i realizacją kampanii, a przede wszystkim realizacja strategii „Clients First” i  utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji z obsługi klientów agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Artur Wójcik przez ostatnie 4.5 roku pracował na stanowisku media managera w Banku Zachodnim WBK. Wcześniej, jako Strategic Planning Director w PanMedia Western (obecnie MullenLowe Mediahub), zajmował się m.in. takimi klientami: Polska Organizacja Turystyczna, Provident, Suzuki, OBI, Wawel, F&F (Tesco), Telepizza, Energa, Decathlon, Provident czy Berlin Chemie-Menarini.  Przed przejściem do PMW kierował teamem plannerskim Procter&Gamble w MediaComie.  Wcześniej pracował w MediaVest i The Media Edge (obecnie MEC), dla klientów: Era GSM (teraz T-Mobile) i  Danone.  Pracę w branży mediowej rozpoczął w 1996 roku w dziale mediów agencji JWT.  Artur Wójcik jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij