Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Katarzyna Grochola, siostry Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter dla Jacobs

Pod hasłem „Artyści dla Jacobs” Kraft Foods Polska rozpoczął kampanię promocyjno-wizerunkową marki Jacobs Krönung z udziałem znanych i cenionych artystów.
O autorze
2 min czytania 2013-02-04

Trzy bliskie relacje w życiu prywatnym i zawodowym: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia i Paulina Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter zainspirowane niezwykłą atmosferą spotkania przy kawie Jacobs Krönung zaprojektowały unikalną kolekcję puszek na kawę.

Celem kampanii promocyjnej Jacobs Krönung jest budowanie wizerunku kawy Jacobs, jako marki, która łączy bliskich sobie ludzi, tworzy radosną, przyjazną i ciepłą atmosferę, inspiruje do twórczego działania. Dlatego twarzami kampanii zostały matka i córka – Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, siostry – Natalia i Paulina Przybysz i partnerzy – Anita Lipnicka i John Porter.

 

„Stworzone z bliskości”, ceramiczne puszki stały się głównym elementem kampanii. Aby je zdobyć, należy kupić łącznie 2kg kawy Jacobs, zachować puste opakowania i wymienić je na puszkę. W promocji biorą udział wyłącznie opakowania w polskiej wersji językowej zarówno w szacie regularnej, jak i promocyjnej, dystrybuowane przez Kraft Foods Polska S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wymiany można dokonać w wybranym salonie prasowym Inmedio lub Relay na terenie całej Polski lub za pośrednictwem poczty. Do odbioru czeka 75 tys. puszek w trzech różnych wzorach, sygnowanych nazwiskami twórców. Akcja trwa do końca czerwca 2013 r. lub do wyczerpania zapasów.

– Są w naszym życiu osoby, które znaczą dla nas najwięcej. To z nimi przeżywamy najlepsze chwile naszego życia. To o tych wspólnych chwilach myślimy najcieplej. Jacobs Krönung wierzy, że nie ma nic bardziej radosnego niż przebywanie razem z przyjaciółmi i rodziną, pragnie być częścią tych spotkań. W naszej kampanii pokazujemy bliskich sobie ludzi, którzy spotykają się przy filiżance kawy i podczas tych spotkań powstaje coś wyjątkowego. Do takich niezapomnianych i twórczych chwil przy kawie chcemy zachęcić wszystkich niezależnie od okazji – powiedziała Justyna Jóźwiak, Brand Manager marki Jacobs, Kraft Foods Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wsparcie marketingowe

Kampania promocyjna wsparta została zintegrowaną komunikacją ATL, BTL i on-line z udziałem artystów. Komunikacja ATL obejmuje reklamę w prasie kobiecej i lifestyle, na nośnikach outdoorowych oraz 3 spoty TV, każdy z inną parą gwiazd, emitowane bardzo szeroko, w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach komunikacji BTL na rynku pojawiły się opakowania promocyjne kawy mielonej Jacobs Krönung i Jacobs Krönung Espresso, a w sieciach handlowych i salonach prasowych materiały POS (plakaty, wobblery, lamy, standy, ekspozytory, ulotki). W wielu sklepach można będzie także na żywo obejrzeć wyeksponowane ceramiczne puszki, które są nagrodą w promocji.

Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona internetowa www.jacobsart.pl. Banerowa kampania on-line realizowana jest we wszystkich ważniejszych serwisach internetowych (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl) i kieruje do strony promocyjnej.

Za koncepcję, kreację i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja IQ Marketing wspólnie z działem marketingu Kraft Foods Polska, za działania PR – Alert Media, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.