Katarzyna Grochola, siostry Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter dla Jacobs

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Grochola, siostry Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter dla Jacobs

Pod hasłem „Artyści dla Jacobs” Kraft Foods Polska rozpoczął kampanię promocyjno-wizerunkową marki Jacobs Krönung z udziałem znanych i cenionych artystów.

Trzy bliskie relacje w życiu prywatnym i zawodowym: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia i Paulina Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter zainspirowane niezwykłą atmosferą spotkania przy kawie Jacobs Krönung zaprojektowały unikalną kolekcję puszek na kawę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii promocyjnej Jacobs Krönung jest budowanie wizerunku kawy Jacobs, jako marki, która łączy bliskich sobie ludzi, tworzy radosną, przyjazną i ciepłą atmosferę, inspiruje do twórczego działania. Dlatego twarzami kampanii zostały matka i córka – Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, siostry – Natalia i Paulina Przybysz i partnerzy – Anita Lipnicka i John Porter.

 

„Stworzone z bliskości”, ceramiczne puszki stały się głównym elementem kampanii. Aby je zdobyć, należy kupić łącznie 2kg kawy Jacobs, zachować puste opakowania i wymienić je na puszkę. W promocji biorą udział wyłącznie opakowania w polskiej wersji językowej zarówno w szacie regularnej, jak i promocyjnej, dystrybuowane przez Kraft Foods Polska S.A.

Wymiany można dokonać w wybranym salonie prasowym Inmedio lub Relay na terenie całej Polski lub za pośrednictwem poczty. Do odbioru czeka 75 tys. puszek w trzech różnych wzorach, sygnowanych nazwiskami twórców. Akcja trwa do końca czerwca 2013 r. lub do wyczerpania zapasów.

- Są w naszym życiu osoby, które znaczą dla nas najwięcej. To z nimi przeżywamy najlepsze chwile naszego życia. To o tych wspólnych chwilach myślimy najcieplej. Jacobs Krönung wierzy, że nie ma nic bardziej radosnego niż przebywanie razem z przyjaciółmi i rodziną, pragnie być częścią tych spotkań. W naszej kampanii pokazujemy bliskich sobie ludzi, którzy spotykają się przy filiżance kawy i podczas tych spotkań powstaje coś wyjątkowego. Do takich niezapomnianych i twórczych chwil przy kawie chcemy zachęcić wszystkich niezależnie od okazji – powiedziała Justyna Jóźwiak, Brand Manager marki Jacobs, Kraft Foods Polska.

Wsparcie marketingowe

Kampania promocyjna wsparta została zintegrowaną komunikacją ATL, BTL i on-line z udziałem artystów. Komunikacja ATL obejmuje reklamę w prasie kobiecej i lifestyle, na nośnikach outdoorowych oraz 3 spoty TV, każdy z inną parą gwiazd, emitowane bardzo szeroko, w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych.

W ramach komunikacji BTL na rynku pojawiły się opakowania promocyjne kawy mielonej Jacobs Krönung i Jacobs Krönung Espresso, a w sieciach handlowych i salonach prasowych materiały POS (plakaty, wobblery, lamy, standy, ekspozytory, ulotki). W wielu sklepach można będzie także na żywo obejrzeć wyeksponowane ceramiczne puszki, które są nagrodą w promocji.

Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona internetowa www.jacobsart.pl. Banerowa kampania on-line realizowana jest we wszystkich ważniejszych serwisach internetowych (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl) i kieruje do strony promocyjnej.

Za koncepcję, kreację i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja IQ Marketing wspólnie z działem marketingu Kraft Foods Polska, za działania PR – Alert Media, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij