Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Brooklyn Beckham globalnym ambasadorem marki Honor

Brooklyn Beckham został ambasadorem marki Honor. Współpraca rozpoczyna się od kampanii flagowego smartfona Honor 8.
O autorze
1 min czytania 2016-09-15

Urządzenie zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o ambitnym i dynamicznym stylu życia współczesnych, zanurzonych w cyfrowym świecie użytkowników. W filmie promocyjnym, zafascynowany fotografią Brooklyn wpuszcza fanów do swojego świata, pokazując materiał z Londynu, który powstał z pomocą podwójnej kamery Honora 8.

Video zostało nakręcone przez wielokrotnie nagradzanego reżysera Simona Cahna. Twórca eksploruje w nim takie przestrzenie jak indywidualność, kreatywność i znalezienie własnej, unikalnej ścieżki. W filmie Brooklyn Beckham pokazuje swoje pasje – od fotografii do skateboardingu – i jak Honor 8 pomaga mu tworzyć i dzielić się nimi ze światem. Brooklyna widzimy na planie podczas sesji, kiedy bawi się z przyjaciółmi, czy gra w piłkę nożną. Młody Beckham wyjaśnia co napędza go, jako młodego artystę, do szukania własnej drogi.

W filmie Brooklyn mówi: Zacząłem codziennie nosić ze sobą aparat, robić zdjęcia, ale jeśli chcę coś zrobić szybko, po prostu wyciągam telefon i łapę to w obiektywie. Za każdym razem kiedy jestem na planie, przeżywam najlepsze chwile w życiu, kocham to. I to jest to, co chcę robić.

Honor 8, stworzony przez millenialsów dla millenialsów, został wyposażony w szereg innowacyjnych technologii, które doskonale łączą styl oraz wydajność. 17-letni Brooklyn nagrywa wideo i robi fotografie całego Londynu, wykorzystując podwójny obiektyw smartfona. Honor 8, dzięki 12MPx, podwójnej soczewce – monochromatycznej i kolorowej, rejestruje wyjątkowo ostre obrazy pełne żywych barw. Smartfon jest idealnym narzędziem w rękach początkującego fotografa, który doskonali swoje rzemiosło.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najnowszy smartfon marki Honor to również elegancki ekran ze szkła 2.5D, gładkie wykończenie całości oraz trwalsza bateria z funkcją szybkiego ładowania. Przedni aparat oferuje również tryb „idealnego selfie”, który za każdym razem gwarantuje wysokiej jakości zdjęcia. Inteligentny czytnik linii papilarnych, usytuowany z tyłu, pozwala na całkowitą kontrolę urządzenia, co idealnie wpasowuje się w szybki i aktywny tryb życia dzisiejszych użytkowników. 

Brooklyn Beckham tak komentuje współpracę z marką Honor: Wartości jakie reprezentuje Honor to te, w które wierzę. Bycie odważnym, kreatywnym i prawdziwym. Bardzo podobała mi się praca nad filmem i pokazywanie moich pasji. Inspiracji szukam wszędzie, a aparat Honora 8 jest idealny do fotografowania chwil, gdziekolwiek jestem. Podwójna soczewka jest dość unikalna dla smartfona i nadaje zdjęciom profesjonalnego wyglądu.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Smartfon na polskim rynku jest dostępny w cenie 1999 PLN w kolorach: Midnight Black i Pearl White. Jesienią Honor 8 znajdzie się w ofercie salonów sprzedaży i u operatorów również w kolorze Sapphire Blue.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się