Karolina Ostrowska z Plej do San Markos

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Karolina Ostrowska z Plej do San Markos

Karolina Ostrowska została szefową działu obsługi klienta w San Markos. Przez ostatnie 3 lata pracowała w agencji marketingu zintegrowanego Plej, w której pełniła funkcję Client Service Directora.

Ostrowska z branżą marketingową związana jest od prawie 20 lat. Wcześniej współpracowała z agencjami Brand Support, Nano (Grupa PMPG) i DEM’a Promotion Polska. Realizowała projekty z zakresu ATL, BTL, CSR, digital, field i event, pracując dla takich firm i marek jak Play, H&M, HBO, Peugeot, Iveco, Lotte Wedel, Maspex, Energizer, Medicover, Mennica Polska, Coty i wielu innych. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Wieloletnia praca z Klientami nauczyła mnie, że otwartość, a także słuchanie i szybkie reagowanie na potrzeby to fundamenty partnerskiej współpracy i relacji. 

Stawiać będę na utrzymanie wysokich standardów obsługi Klientów oraz – poprzez stałe poszerzanie kompetencji zespołu – zapewnienie im komfortu pracy i osiągnięcie sukcesów biznesowych.” – deklaruje Ostrowska. 

Jest absolwentką Wydziału Polonistyki Filologii Słowiańskiej na UW. Ukończyła także podyplomowe ogólnomagisterskie studia na Wydziale Zarządzania UW. 

Jej pasją jest fotografia, a ulubionym kierunkiem turystycznym Chorwacja, gdzie może wykorzystywać swoją znajomość języka chorwackiego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij