Kamil Bolek szefem komunikacji w indaHash i LifeTube

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kamil Bolek szefem komunikacji w indaHash i LifeTube

Kamil Bolek, dotychczas PR & Brand Manager LifeTube objął stanowisko Head of Communication w indaHash i LifeTube.

Bolek ma zbudować zespół odpowiedzialny za komunikację obu marek na rynku polskim (dla LifeTube) oraz wszystkich rynkach indaHash (obecnie Polska, Wielka Brytania i kraje niemiecko-języczne). Będzie tworzył i wdrażał strategie komunikacji, odpowiadał za media relations, social media i content management oraz zarządzał wizerunkiem marek. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bolek z branżą związany jest od 2010 roku. Od 2014 roku w LifeTube - najpierw jako Strategic Planner, później PR & Brand Manager. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Livebrand PR Communications, D*fusion i First PR. Jako ekspert w zakresie wideo i influencer marketingu jest obecnie prelegentem wielu konferencji branżowych, autorem artykułów eksperckich, trenerem i wykładowcą.

LifeTube to obecnie największa w Europie Środkowo-Wschodniej sieć wielokanałowa YouTube zrzeszająca 250 twórców mających w sumie ponad 30 milionów stałych widzów, indaHash jest międzynarodową platformą do automatyzacji współpracy marek z digital influencerami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij