Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Projekt WALK Events nominowany w prestiżowym konkursie European Best Event Awards

9 września ogłoszono listę projektów nominowanych do 11. edycji European Best Event Awards, czyli prestiżowych nagród zwanych również eventową Ligą Mistrzów.
O autorze
2 min czytania 2016-09-16

Jako jeden z 7 najlepszych eventów B2B w Europie międzynarodowe jury wybrało „Premierę Nowego Świata Ubezpieczeń – iHestia” – wydarzenie zrealizowane przez ERGO Hestia SA oraz WALK Events. Gala rozdania nagród odbędzie się 14 października br. w Petersburgu. 

Rozdanie nagród EuBea ma miejsce w ramach odbywającego się od 2006 roku EuBea Festival, the International Festival of Events and Live Communication, będącego kluczowym wydarzeniem dla europejskiej branży eventowej. Statuetki są przyznawane najlepszym europejskim realizacjom, które cechuje kreatywność i innowacyjność. Nominowane projekty oceniane są przez jury złożone z przedstawicieli czołowych korporacji z Europy, Środkowego Wschodu i Afryki oraz członków europejskich stowarzyszeń eventowych. W tym roku do konkursu zgłoszono 276 projektów, z których nominacje otrzymało 114 realizacji, przygotowanych przez 69 agencji z 18 krajów. EuBea Festival, the International Festival of Events and Live Communication odbędzie się w dniach 13-15 października br. w Petersburgu. WALK Events zaprezentuje swój projekt przed jury pierwszego dnia wydarzenia.

W ramach 11. edycji European Best Event Awards w kategorii „B2B event” nominowano projekt WALK Events – „Premiera Nowego Świata Ubezpieczeń – iHestia”, zrealizowany na zlecenie Grupy ERGO Hestia. Wydarzenie odbyło się 11 czerwca br. w sopockiej ERGO ARENIE i było największym tegorocznym eventem korporacyjnym w Polsce. Ze względu na liczbę wyzwań logistyczno-organizacyjnych przygotowania do realizacji trwały ponad pół roku. O jej skali najlepiej mówią liczby: 8 000 gości – agentów ubezpieczeniowych z całej Polski, 122 autokary wyjeżdżające z prawie 30 miast i ok. 4 000 noclegów w 46 hotelach. Przy ERGO ARENIE po raz pierwszy stanęła tak rozbudowana strefa cateringowa licząca prawie 8 000 m2, a w samej hali zainstalowano niespotykane przy merytorycznych prezentacjach rozwiązania scenotechniczne. Cały zespół, który na poszczególnych etapach przez pół roku tworzył Premierę Nowego Świata Ubezpieczeń, liczył łącznie ok. 1 000 osób. Celem nadrzędnym projektu była spektakularna prezentacja digitalowej platformy iHestia oraz dostarczenie uczestnikom pozytywnych doświadczeń na każdym etapie projektu. Wydarzenie zakończyło się sukcesem frekwencyjnym oraz organizacyjnym, którego efektem był m.in. wysoki poziom zapisów agentów na szkolenia z obsługi nowego rozwiązania. Dzięki powodzeniu projektu iHestia już na starcie zyskała dużą rozpoznawalność wśród agentów ubezpieczeniowych.

Ta nominacja to ogromny zaszczyt dla całego zespołu WALK Events i okazja, aby jeszcze raz podziękować naszemu klientowi Grupie ERGO Hestia za zaufanie. To również potwierdzenie, że ostatnie dwa lata były dla nas czasem bardzo dynamicznego rozwoju. W ramach kategorii B2B konkurujemy z produkcjami na najwyższym światowym poziomie. Wśród 7 nominowanych projektów są tak ogromne wydarzenia, jak „The next 100 Years”, zrealizowane dla BMW oraz THE BURST – Volvo Car Global Dealer Conference 2016. Myślę, że nominacja w tak prestiżowym konkursie, świadczy o bardzo wysokim poziomie realizowanych w ostatnim czasie w Polsce wydarzeń – powiedział po ogłoszeniu nominacji Bartosz Bieszyński, Prezes Zarządu WALK Events.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj