Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wystaw rogi na Tablicy, czyli jak się nie dać Walentynkom

Jak co roku zaczyna się walentynkowe szaleństwo: witryny sklepowe toną w czerwieni, motywy serc atakują z każdej strony, a co drugi konkurs dotyczy miłości i wszystkiego co z nią związane. Alternatywą dla takiego świętowania 14 lutego, jest organizowana po raz drugi akcja „Wystaw rogi na Tablicy”.
O autorze
1 min czytania 2013-02-08

W jej ramach pamiątki po ekspartnerze można zamienić na żywą gotówkę, a nawet wycieczkę.

Przez jednych ubóstwiane, przez innych znienawidzone… Niewiele świąt wzbudza tak skrajne emocje, jak Walentynki. Tego dnia, kiedy zakochani starają się na różne sposoby okazać sobie miłość, single szerokim łukiem omijają rozgrzane do czerwoności kina i restauracje. W najgorszej sytuacji są jednak osoby, które rozstały się z partnerem i nadal leczą złamane serce. Dla nich Święto Zakochanych to nierzadko czas bolesnego rozpamiętywania przeszłości, przeglądania wspólnych zdjęć czy prezentów, również tych powalentynkowych.

Z myślą o takich osobach serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl zorganizował akcję pod hasłem „Wystaw rogi na Tablicy”, w której zachęca do rozpoczęcia nowego etapu w życiu, polegającego na pozbyciu się rzeczy i związanych z nimi wspomnień po byłym partnerze lub partnerce. Akcja stanowi także ciekawą alternatywę dla osób, które mają dość komercyjnego podejścia do Walentynek i chcą zrobić coś na przekór tradycji.

Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Wystarczy wejść na stronę www.tablica.pl/rogi, gdzie znajduje się specjalny formularz dodawania oferty i w ciekawy sposób opisać historię wystawianego przedmiotu. Ogłoszenia zostaną poddane ocenie internautów. Autor najlepszej historii otrzyma wycieczkę z oferty serwisu Citeam.pl o wartości 1 000 zł. Na pocieszenie 5 osób otrzyma nagrodę dodatkową: zegarek damski lub męski. Pamiątki po eks można oceniać do 15 lutego, a wyniki konkursu zostaną ogłoszone 20 lutego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ważne, wszystkie przedmioty uczestniczące w antywalentynkowej akcji, mogą zostać zakupione przez użytkowników serwisu Tablica.pl. W ten sposób, pamiątki, które i tak zalegały na dnie szafy, zyskują w rękach nowego właściciela „drugie życie”, a sprzedający może cieszyć się wolną przestrzenią i zastrzykiem gotówki w portfelu.

Akcja „walentynkowego oczyszczenia” organizowana jest już po raz drugi. W ubiegłym roku akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem a internauci, przy okazji symbolicznego „zrywania” z przeszłością, wykazali się kreatywnością i dużym poczuciem humoru. I chociaż wśród ogłoszeń najczęściej pojawiała się biżuteria i pluszowe misie, to nie zabrakło też bardziej nietypowych przedmiotów, takich jak chociażby bilet komunikacji, kufel (jak zapewniała sprzedająca o nicku Trzeźwa, „idealny, by utopić smutki”), stek kłamstw czy poroże byłego męża („Taki był z niego rogacz. 40 lat z nim żyłam”).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat akcji można znaleźć na stronie www.tablica.pl/rogi

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się