Change autorem ogólnopolskich kampanii GSK

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Change autorem ogólnopolskich kampanii GSK

Agencja Change (Group One) po wygranych przetargach, przygotowała koncepcje kreatywne kampanii dla dwóch kluczowych marek z portfolio GSK Consumer Healthcare – Orofaru Max i Cholinexu.

W przypadku Cholinexu jest to taktyczna kampania, bazująca na 15-sekundowym spocie, wykorzystująca fakt, że Cholinex jest liderem pod względem sprzedaży wśród leków na ból gardła. Natomiast Orofar Max, będzie wspierany 30-sekundowym spotem reklamowym, który podkreśla maksymalną siłę i szybkość działania leku w walce z infekcją wirusową i bólem gardła.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampanie obydwu marek wystartowały w 19 września i będą prowadzone w ogólnopolskich stacjach TV oraz w internecie.

Spot reklamowy dla Cholinexu zrealizowało studio Locomotive. Natomiast produkcją spotu dla Orofar Max, w reżyserii Szymona Pawlika, zajęło się studio Dobro i Platige Image. Media do obydwu kampanii zaplanował Mediacom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij