Magdalena Niewiadomska przechodzi z SMG do SalesTube (Group One) i zostaje szefową nowej struktury - Intelligence Division

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Magdalena Niewiadomska przechodzi z SMG do SalesTube (Group One) i zostaje szefową nowej struktury - Intelligence Division

Magdalena Niewiadomska dołączyła do zespołu SalesTube (Group One) i objęła stanowisko Head of Intelligence Division. 12 osobowy zespół ID łączy specjalistów z zakresu:

wdrożenia zaawansowanych systemów web-analitycznych (tj. trackingowych, analityki jakościowej i ilościowej) oraz modelowania ekonometrycznego. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niewiadomska jako szefowa struktury będzie odpowiedzialna za rozwój kluczowych kompetencji, takich jak: optymalizacja sprzedaży, modelowanie atrybucyjne oraz scoring. Przez ostatnie 7 lat związana była z SMG, gdzie jako Analytics Manager rozwijała modelowanie atrybucyjne oraz modelowanie mediów POE, służące do określenia ról mediów w strategii komunikacyjnej i zoptymalizowania ich efektywności. Realizowała projekty dla takich firm jak: m.in. Samsung Electronics, T-Mobile Polska, Kompania Piwowarska czy Mondelez Polska. 

Jak zapowiada Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube - Intelligence Division to jeden z najszybciej rozwijających się działów w strukturze SalesTube. Chcemy, aby analizy, jakie dostarczamy pomagały naszym Klientom podejmować odważne decyzje biznesowe, przy jak najmniejszym ryzyku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij