Nowa twarz Kliniki Miracki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa twarz Kliniki Miracki

Na twarzy kliniki Beautymed jakiś czas temu pojawiły się pierwsze zmarszczki, dlatego sięgnęła po pomoc ekspertów- wybór padł na agencję BE7.

Specjaliści od brandingu nadali marce zupełnie nowy wygląd - pod skalpel poszła nazwa, logotyp oraz cała identyfikacja wizualna kliniki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mało odróżniająca się nazwa kryła za sobą wybitnych profesjonalistów. Agencja BE7 rzuciła na nich światło. Dawna Beautymed zyskała nazwę swojego założyciela i stała się Kliniką Miracki. Logotyp połączył inicjał nazwiska założycieli. Kształt litery M wpisany został w ideał proporcji ludzkich, łącząc w sobie klasyczne piękno i nowoczesność.

Nowa nazwa i tożsamość wizualna marki, w nowoczesnej formie ukazała klasyczne wartości, budując wizerunek profesjonalnej, dyskretnej i godnej zaufania marki.

Klinika odnosi sukcesy, prezentując swoją nową twarz w kolejnym, już drugim sezonie programu „Sekrety Lekarzy” emitowanym na antenie TVN Style.

Z metamorfozą Kliniki Miracki można zapoznać się na stronie agencji BE7 - www.be7.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij