TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

LoveBrands Relations dla HRK

LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii komunikacyjnych, rozszerza portfolio klientów o firmę HRK, polską firmą specjalizującą się w doradztwie personalnym.
O autorze
1 min czytania 2016-09-22

LoveBrands Relations rozpoczęło współpracę z HRK we wrześniu 2016 roku. Umowa między firmami obejmuje działania w zakresie strategicznej komunikacji marketingowej z naciskiem na content marketing.

– Przez 16 lat istnienia na polskim rynku, zdobyliśmy ogromne doświadczenie i wiedzę w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, którymi chcemy dzielić się z innymi. Jednak doświadczenie i wiedza to nie wszystko. Chcemy być wiodącym i najbardziej cenionym doradcą w obszarze HR. Przed naszą firmą nieustannie pojawiają się nowe wyzwania i potrzeby, które wymagają specjalistycznych umiejętności oraz wsparcia ze strony najlepszych talentów. Dlatego też podjęcie decyzji o współpracy z Agencją LoveBrands Relations jest naturalną konsekwencją dalszego rozwoju i kontynuacją dotychczasowych działań HRK S.A. – wyjaśnia Partner HRK SA., Piotr Mazurkiewicz.

HRK od 2000 roku wspiera firmy w pozyskiwaniu menadżerów i specjalistów oraz skutecznym zarządzaniu personelem. Dzięki doświadczeniu w 4 kluczowych obszarach HR (rekrutacja, ocena i rozwój pracowników, employer branding i obsługa systemów Payroll),  HRK zapewnia swoim klientom najwyższą jakość usług w obszarze HR. 

– Jesteśmy dumni ze współpracy z firmą będącą liderem w swojej branży. Tematyka związana z rynkiem pracy jest obecnie często poruszana przez dziennikarzy. Dzięki coraz intensywniejszemu przenikaniu się pracowników z różnych pokoleń, daje także ogromne możliwości do prowadzenia ciekawych badań i analiz. A co za tym idzie, oferowania mediom i rynkowi materiałów najwyższej jakości – mówi Prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z ramienia LoveBrands Relations projekt koordynuje Prezes Dorota Bieniek-Kaska przy wsparciu zespołu w składzie: ekspert ds. komunikacji Marta Soluch oraz asystent ds. komunikacji Angelika Waszkiewicz.

Strony nie podają na jaki okres została podpisana umowa. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się