Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LoveBrands Relations dla HRK

LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii komunikacyjnych, rozszerza portfolio klientów o firmę HRK, polską firmą specjalizującą się w doradztwie personalnym.
O autorze
1 min czytania 2016-09-22

LoveBrands Relations rozpoczęło współpracę z HRK we wrześniu 2016 roku. Umowa między firmami obejmuje działania w zakresie strategicznej komunikacji marketingowej z naciskiem na content marketing.

– Przez 16 lat istnienia na polskim rynku, zdobyliśmy ogromne doświadczenie i wiedzę w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, którymi chcemy dzielić się z innymi. Jednak doświadczenie i wiedza to nie wszystko. Chcemy być wiodącym i najbardziej cenionym doradcą w obszarze HR. Przed naszą firmą nieustannie pojawiają się nowe wyzwania i potrzeby, które wymagają specjalistycznych umiejętności oraz wsparcia ze strony najlepszych talentów. Dlatego też podjęcie decyzji o współpracy z Agencją LoveBrands Relations jest naturalną konsekwencją dalszego rozwoju i kontynuacją dotychczasowych działań HRK S.A. – wyjaśnia Partner HRK SA., Piotr Mazurkiewicz.

HRK od 2000 roku wspiera firmy w pozyskiwaniu menadżerów i specjalistów oraz skutecznym zarządzaniu personelem. Dzięki doświadczeniu w 4 kluczowych obszarach HR (rekrutacja, ocena i rozwój pracowników, employer branding i obsługa systemów Payroll),  HRK zapewnia swoim klientom najwyższą jakość usług w obszarze HR. 

– Jesteśmy dumni ze współpracy z firmą będącą liderem w swojej branży. Tematyka związana z rynkiem pracy jest obecnie często poruszana przez dziennikarzy. Dzięki coraz intensywniejszemu przenikaniu się pracowników z różnych pokoleń, daje także ogromne możliwości do prowadzenia ciekawych badań i analiz. A co za tym idzie, oferowania mediom i rynkowi materiałów najwyższej jakości – mówi Prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z ramienia LoveBrands Relations projekt koordynuje Prezes Dorota Bieniek-Kaska przy wsparciu zespołu w składzie: ekspert ds. komunikacji Marta Soluch oraz asystent ds. komunikacji Angelika Waszkiewicz.

Strony nie podają na jaki okres została podpisana umowa. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się