LoveBrands Relations dla HRK

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LoveBrands Relations dla HRK

LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii komunikacyjnych, rozszerza portfolio klientów o firmę HRK, polską firmą specjalizującą się w doradztwie personalnym.

LoveBrands Relations rozpoczęło współpracę z HRK we wrześniu 2016 roku. Umowa między firmami obejmuje działania w zakresie strategicznej komunikacji marketingowej z naciskiem na content marketing.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Przez 16 lat istnienia na polskim rynku, zdobyliśmy ogromne doświadczenie i wiedzę w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, którymi chcemy dzielić się z innymi. Jednak doświadczenie i wiedza to nie wszystko. Chcemy być wiodącym i najbardziej cenionym doradcą w obszarze HR. Przed naszą firmą nieustannie pojawiają się nowe wyzwania i potrzeby, które wymagają specjalistycznych umiejętności oraz wsparcia ze strony najlepszych talentów. Dlatego też podjęcie decyzji o współpracy z Agencją LoveBrands Relations jest naturalną konsekwencją dalszego rozwoju i kontynuacją dotychczasowych działań HRK S.A. – wyjaśnia Partner HRK SA., Piotr Mazurkiewicz.

HRK od 2000 roku wspiera firmy w pozyskiwaniu menadżerów i specjalistów oraz skutecznym zarządzaniu personelem. Dzięki doświadczeniu w 4 kluczowych obszarach HR (rekrutacja, ocena i rozwój pracowników, employer branding i obsługa systemów Payroll),  HRK zapewnia swoim klientom najwyższą jakość usług w obszarze HR. 

- Jesteśmy dumni ze współpracy z firmą będącą liderem w swojej branży. Tematyka związana z rynkiem pracy jest obecnie często poruszana przez dziennikarzy. Dzięki coraz intensywniejszemu przenikaniu się pracowników z różnych pokoleń, daje także ogromne możliwości do prowadzenia ciekawych badań i analiz. A co za tym idzie, oferowania mediom i rynkowi materiałów najwyższej jakości – mówi Prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska. 

Z ramienia LoveBrands Relations projekt koordynuje Prezes Dorota Bieniek-Kaska przy wsparciu zespołu w składzie: ekspert ds. komunikacji Marta Soluch oraz asystent ds. komunikacji Angelika Waszkiewicz.

Strony nie podają na jaki okres została podpisana umowa. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij