II edycja Konferencji Marketing MIX już za nami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
II edycja Konferencji Marketing MIX już za nami

Jak komunikować własną markę? Jak będą wyglądały sklepy przyszłości? Dlaczego reklama kosmetyków jest przyszłością dla farmaceutyków? Jak tworzyć kreatywne rozwiązania marketingowe? Tego wszystkiego i jeszcze więcej, mogli dowiedzieć się uczestnicy drugiej edycji konferencji Marketing MIX.

Wydarzenie zgromadziło ponad 120 słuchaczy, znaleźli się wśród nich dyrektorzy i przedstawiciele działów marketingu znanych firm z branż docelowych takich jak: NIVEA Polska, Elfa Pharm, VALEANT Pharmaceuticals International, Polpharma, Dr.Max, DOZ, Silesian Pharma, QN A. Dral, Uniphar, Estee Lauder Poland, AVON COSMETICS, Sephora, Oriflame , Farmona, Bell, Klinika La Perla, PGF Urtica, ICB Pharma, Medi-Sept, JOHNSON & JOHNSON, Biogened, Seboradin, Oceanic, NOREL Dr Wilsz, Unipharm, L'biotica, Boiron, INGLOT, URGO POLFA, Merck, Nustela, Mary Kay, Astoria, Polska Grupa Farmaceutyczna. Uczestnikami konferencji były także agencje reklamowe, które na co dzień pracują z klientami z tychże branż.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Doświadczeni prelegenci: Marcin Gieracz, Olaf Dąbrowski, Piotr Orliński, Natalia Hatalska, Zbigniew Kokot, Alicja Cybulska i Paweł Tkaczyk w swoich wystąpieniach poruszyli niezwykle istotne tematy, które spotkały się z żywym zainteresowaniem ze strony uczestników.

Zaraz po wydarzeniu na redakcyjną skrzynkę od zaciekawionych słuchaczy spłynęło sporo zapytań o możliwość udostępnienia treści wykładów. Uczestnicy przesyłali także podziękowania i pozytywne opinie na temat wydarzenia m.in.:

- Bardzo serdecznie dziękuję za możliwość wzięcia udziału w konferencji Marketing Mix. Były to wartościowe wykłady, z mojego punktu widzenia – szczególnie Natalii Hatalskiej i Alicji Cybulskiej, świetna wiedza i profesjonalizm w opracowanych prezentacjach. No i do tego świetna oprawa organizacyjna. Dziękuję za zaproszenie na konferencję. Zarazem składam gratulacje - organizacja była na piątkę, a program niezwykle interesujący – pisała Anna Nalazek z A&N BRAND INNOVATION.

Organizator zadbał także o profesjonalną oprawę całości wydarzenia, które nie mogłoby się odbyć bez wsparcia partnerów.

Konferencja odbyła się w ramach 8. edycji FestiwalMarketingu.pl w Expo XXI Warszawa.

Zdjęcia z konferencji zobacz TUTAJ.

www.marketingmix.com.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij