TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bluerank dla marki Promedica24 w Internecie

Lider rynku usług opieki domowej w Europie – Promedica24 – zdecydował się powierzyć agencji Bluerank prowadzenie działań z zakresu SEO i content marketingu.
O autorze
2 min czytania 2016-09-27

Promedica24, największa w Europie firma specjalizująca się w organizowaniu legalnej pracy za granicą w charakterze opiekunów i opiekunek, zdecydowała się powierzyć agencji Bluerank ważny obszar swojej działalności. Dzięki zintegrowanej kampanii SEO z szeregiem działań prowadzonych w ramach Content Marketingu, agencja zadba o ułatwienie potencjalnym kandydatom na opiekunów znalezienia potrzebnych informacji na temat tego zawodu poprzez skierowanie użytkowników na serwis Promedica24. Dzięki temu osoby poszukujące pracy, będą mogły w szybki sposób uzyskać najpotrzebniejsze informacje o rodzaju pracy i warunkach zatrudnienia, a także łatwo znaleźć kontakt na infolinię Promedica24 lub bezpośrednio do sieci ponad 40 oddziałów w całej Polsce. 

Wybór Bluerank jest zgodny ze strategią marketingową firmy Promedica24, która chce coraz bardziej promować świadczone przez siebie usługi w Internecie. Coraz więcej osób w grupie docelowej marki korzysta z tego kanału, również przy okazji aplikacji o pracę, stąd potrzeba rozbudowania działań wizerunkowych i pozycjonujących serwis internetowy. 

 „Ta kampania jest dla nas niezwykle cenna, a marka Promedica24 i jej działania na rzecz opieki nad osobami starszymi są w naszym odczuciu potrzebne i godne naśladowania. Cieszymy się, że wspólnie z firmą Promedica24 będziemy mogli zrealizować nasze pomysły na niestandardowe działania content marketingowe, które przygotowaliśmy i zadbać o wizerunek marki i obecność w wyszukiwarkach” – mówi Dominik Kamocki, account manager koordynujący realizację projektu po stronie Bluerank. Agnieszka Niedziela, kierownik ds. marketingu w Promedica24 podkreśla doświadczenie i kompetencje wybranej agencji.  

„Wiemy, że rynek zna i ceni Bluerank. Dlatego powierzamy im bardzo ważny obszar naszego działania i ciesząc się na współpracę, wierzymy, że agencja poradzi sobie z wyzwaniem.”  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bluerank posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów z branży medycznej, dla takich marek jak DOZ.pl, Wylecz.to, Enel-Med czy Medicover. Kampanie SEO dla DOZ.pl i Wylecz.to zdobyły łącznie 4 nominacje do Oskarów branży internetowej w prestiżowym konkursie European Search Awards. 

Grupa kapitałowa Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych dla osób w wieku senioralnym. Promedica24 to lider rynku opieki domowej w Europie, oferujący profesjonalną i łatwo dostępną alternatywę dla domów opieki. W ciągu 12-letniej działalności firmy, do pracy w roli opiekuna seniorów pozyskano ponad 25 tysięcy osób, zaś liczba klientów firmy przekroczyła 20 tysięcy. Promedica24 dysponuje siecią 54 biur rekrutacyjnych w Europie, z czego 40 w Polsce, zapewniających opiekunom i opiekunkom legalną formę współpracy oraz organizując pobyt za granicą. Firma świadczy usługi opieki domowej dla klientówna terenie Niemiec i Anglii poprzez sieć 116 partnerów franczyzowych, a także dla klientów z Polski.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się