Bluerank dla marki Promedica24 w Internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bluerank dla marki Promedica24 w Internecie

Lider rynku usług opieki domowej w Europie – Promedica24 – zdecydował się powierzyć agencji Bluerank prowadzenie działań z zakresu SEO i content marketingu.

Promedica24, największa w Europie firma specjalizująca się w organizowaniu legalnej pracy za granicą w charakterze opiekunów i opiekunek, zdecydowała się powierzyć agencji Bluerank ważny obszar swojej działalności. Dzięki zintegrowanej kampanii SEO z szeregiem działań prowadzonych w ramach Content Marketingu, agencja zadba o ułatwienie potencjalnym kandydatom na opiekunów znalezienia potrzebnych informacji na temat tego zawodu poprzez skierowanie użytkowników na serwis Promedica24. Dzięki temu osoby poszukujące pracy, będą mogły w szybki sposób uzyskać najpotrzebniejsze informacje o rodzaju pracy i warunkach zatrudnienia, a także łatwo znaleźć kontakt na infolinię Promedica24 lub bezpośrednio do sieci ponad 40 oddziałów w całej Polsce. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wybór Bluerank jest zgodny ze strategią marketingową firmy Promedica24, która chce coraz bardziej promować świadczone przez siebie usługi w Internecie. Coraz więcej osób w grupie docelowej marki korzysta z tego kanału, również przy okazji aplikacji o pracę, stąd potrzeba rozbudowania działań wizerunkowych i pozycjonujących serwis internetowy. 

 „Ta kampania jest dla nas niezwykle cenna, a marka Promedica24 i jej działania na rzecz opieki nad osobami starszymi są w naszym odczuciu potrzebne i godne naśladowania. Cieszymy się, że wspólnie z firmą Promedica24 będziemy mogli zrealizować nasze pomysły na niestandardowe działania content marketingowe, które przygotowaliśmy i zadbać o wizerunek marki i obecność w wyszukiwarkach” – mówi Dominik Kamocki, account manager koordynujący realizację projektu po stronie Bluerank. Agnieszka Niedziela, kierownik ds. marketingu w Promedica24 podkreśla doświadczenie i kompetencje wybranej agencji.  

„Wiemy, że rynek zna i ceni Bluerank. Dlatego powierzamy im bardzo ważny obszar naszego działania i ciesząc się na współpracę, wierzymy, że agencja poradzi sobie z wyzwaniem.”  

Bluerank posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów z branży medycznej, dla takich marek jak DOZ.pl, Wylecz.to, Enel-Med czy Medicover. Kampanie SEO dla DOZ.pl i Wylecz.to zdobyły łącznie 4 nominacje do Oskarów branży internetowej w prestiżowym konkursie European Search Awards. 

Grupa kapitałowa Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych dla osób w wieku senioralnym. Promedica24 to lider rynku opieki domowej w Europie, oferujący profesjonalną i łatwo dostępną alternatywę dla domów opieki. W ciągu 12-letniej działalności firmy, do pracy w roli opiekuna seniorów pozyskano ponad 25 tysięcy osób, zaś liczba klientów firmy przekroczyła 20 tysięcy. Promedica24 dysponuje siecią 54 biur rekrutacyjnych w Europie, z czego 40 w Polsce, zapewniających opiekunom i opiekunkom legalną formę współpracy oraz organizując pobyt za granicą. Firma świadczy usługi opieki domowej dla klientówna terenie Niemiec i Anglii poprzez sieć 116 partnerów franczyzowych, a także dla klientów z Polski.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij