Start zgłoszeń do Young Creatives Eurobest 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Start zgłoszeń do Young Creatives Eurobest 2016

Wraz z początkiem września ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Podobnie jak rok wcześniej na zainteresowanych czekają trzy kategorie, każda z nich skierowana do innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej.

Swój udział zgłaszać można do 10 października. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W jesiennej edycji Young Creatives nie trzeba być młodym ani pracować w kreacji, wystarczy mieć dobre pomysły i umieć je interesujaco przedstawić.  Zwycięzcy wyjadą na festiwal Eurobest     w Rzymie. Konkurs Young Creatives Eurobest pozwala zaprezentować swój talent i pomysły na międzynarodowej arenie przemysłu kreatywnego.

Startować można w jednej z trzech kategorii w dwuosobowych zespołach:

  • Young Creatives Integrated – startują w niej pracownicy branży marketingowej, którzy nie ukończyli 31 lat. Zadaniem w konkursie jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej.
  • Young Creatives Planners – kategoria dla Strategów, Plannerów i Reasercherów z agencji reklamowych i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. Zadaniem jest stworzenie projektu strategii komunikacji marketingowej.
  • Just Creatives – kategoria dla wszystkich kreatywnych, którzy ukończyli 31 lat. Zadaniem jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej.

Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania.

Nie tylko miejsce festiwalu uległo zmianie. Śladem organizatorów Eurobest podniesiony został limit wieku uczestników. W kategoriach Integrated i Planners mogą startować osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 2 grudnia 1985). W Just Creatives rywalizować będą uczestnicy , którzy ukończyli 31 lat (urodzeni przed 2 grudnia 1985).

W tym roku w kategorii Integrated zostaną nagrodzone dwa zespoły, które staną do rywalizacji podczas europejskich finałów Integrated na festiwalu Eurobest w Rzymie. Koszty akredytacji, hotelu i przelotu ponosi organizator.

Przewodniczącym jury YC Integrated został duet Gosia Drozdowska i Agnieszka Klimczak z FCB Warsaw. Kategorią dla strategów zaopiekuję się Adam Nowakowski, Dyrektor Planowania Strategicznego Leo Burnett Warszawa, a pomysły w Just Creatives będą oceniane przez jury pod przewodnictwem Przemka Bogdanowicza z 2012 agency.

Zdaniem jurorów najlepsze prace wyróżniają się kreatywnym i innowacyjnym pomysłem. Dla młodych kreatywnych jest to szansa nie tylko zaprezentowania swojego talentu ale zatrudnienia i rozwinięcia swojej kariery zawodowej.

Zespoły można zgłaszać do 10 października. Prawidłowo wypełniony formularz oraz dowód wpłaty należy wysłać na adres e-mail: [email protected] 

Więcej informacji na stronie: http://www.ktr.org.pl/young-creatives/.
Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Eurobest
Partnerzy: Fotolia by Adobe, Fundacja Ad Artis
Współpraca: Rytmika Studio, 77 Cats

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij