Rekordowe wyniki sprzedaży pastylek Isla® w 2. połowie 2012 roku - case study “Niech głos będzie z Tobą!”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rekordowe wyniki sprzedaży pastylek Isla® w 2. połowie 2012 roku - case study “Niech głos będzie z Tobą!”

Pastylki do ssania Isla® to popularny lek OTC na chrypkę, problemy z głosem oraz ból gardła. W wyniku przeprowadzonej w 2. połowie 2012 kampanii marketingowej online o nazwie „Niech głos będzie z Tobą!” lek odnotował wzrost sprzedaży o blisko 50% w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem.

W drugiej połowie 2012 roku, z dniem rozpoczęcia EURO 2012, wystartowała kampania marketingowa online o nazwie „Niech głos będzie z Tobą!”, która nastawiona była na wzrost sprzedaży i koncentrowała się na różnych aspektach stosowania preparatu Isla® w ochronie i pielęgnacji głosu. Twarzą kampanii została Diwa Operowa – symbol mocy i znaczenia głosu. Pojawiała się ona w odsłonach internetowych kampanii, m.in. na fanpage’u na Facebooku, portalach internetowych VOD czy aplikacjach rozrywkowych związanych ze znanymi głosami filmowymi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Efektem kampanii był wzrost sprzedaży o 50% w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem. Z kampanią udało się dotrzeć do 7 mln konsumentów. Kanał facebookowy stworzony na potrzeby kampanii zdobył ponad 100 tys. fanów.

- Pastylki Isla® są obecne na rynku polskim od 2000 roku z roku na rok zdobywając coraz większą popularność i uznanie wśród konsumentów - mówi dr Piotr Sobczak, Prezes Zarządu Salveo Poland – Dzięki nowatorskiej internetowej strategii marketingowej realizowanej przy współpracy z agencją reklamową Neadoo, uzyskaliśmy rekordowe wzrosty sprzedaży. Według danych IMS Poland pastylki Isla® zajmują 1.miejsce wśród ziołowych pastylek do ssania na chrypkę i gardło oraz obecnie już 4.miejsce w niezwykle konkurencyjnej szerokiej kategorii produktów na ból gardła. Isla® kontynuuje swój sukces w Polsce nie zważając na ogólną recesję rynku farmaceutycznego, słabe wyniki segmentu „na gardło” i zmienną pogodę. Piotr Sobczak dodał również, że budżet przeznaczony na działania marketingowe w Internecie i social media jest w przypadku kampanii Isli wykorzystywany bardzo efektywnie.

Podczas trwającej 6 miesięcy kampanii w kanale internetowym i radiu, z komunikacją udało się dotrzeć do 7 mln konsumentów. Kampanię przygotowała i zrealizowała agencja Neadoo.

- Celem kampanii produktu Isla® od samego początku było budowanie szerokiej świadomości produktu przekładającej się efektywnie na bieżący wzrost sprzedaży. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów przy relatywnie niewygórowanym budżecie. Kampania Salveo jest znakomitym przykładem trafionej w dziesiątkę inwestycji w media internetowe - mówi Konrad Sierzputowski, Partner Zarządzający firmy Neadoo.

Kampanię przygotowała i kompleksowo zrealizowała agencja Neadoo, która odpowiedzialna była za planowanie oraz zakup mediów, przygotowanie strategii i kreacji. Agencja Neadoo opiekuje się również profilem facebookowym kampanii. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij