Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Weekend z Atomówkami w Centrum Handlowym Blue City

Serial „Atomówki” po latach przerwy święci triumfy w Cartoon Network - nic więc dziwnego, że Atomówkomania ponownie ogarnęła zarówno dzieci, jak i dorosłych.
O autorze
1 min czytania 2016-09-28

W dniach 1-2 października Bajka, Bójka i Brawurka zawitają również do Centrum Handlowego Blue City, by zabrać wszystkich swoich fanów w pełną przygód podróż do miasteczka Townsville, które powstanie przy fontannie na poziomie -1.

Główną atrakcją atomówkowego weekendu w Blue City będzie wielka zabawa z aplikacją Powerpuffyourself, dzięki której każdy odwiedzający Centrum będzie mógł wykreować swoją własną Atomówkę, a następnie stworzyć pamiątkowy t-shirt z jej wizerunkiem. Dodatkowo pojawi się możliwość narysowania Atomówki magicznym długopisem 3D, dzięki czemu powstanie przestrzenna figurka, którą będzie można zabrać ze sobą do domu.

Nie zabraknie także atrakcji dla miłośników modeli zdalnie sterowanych – przy fontannie pojawi się pełen przeszkód tor wyścigowy osadzony w miasteczku Townsville. Każdy będzie mógł spróbować swoich sił! Ponadto na wszystkie dzieci czeka magiczne laboratorium profesora Atomusa, a w nim fascynujące pokazy chemiczne. Będzie także możliwość zmierzenia się z Mojo Jojo, czarnym charakterem, który zagraża Atomówkom. Dla śmiałków, którzy podejmą to wyzwanie przewidziano upominki! 

A to nie wszystko – na najmłodszych czekają także gigantyczne kolorowanki, zmywalne tatuaże i gry multimedialne na tabletach, a także ścianka do robienia zdjęć z wizerunkiem Bajki, Bójki i Brawurki. Naprawdę warto wybrać się do Blue City w pierwszy weekend października!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj