Sanofi przenosi Kodeks Przejrzystości do sieci

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sanofi przenosi Kodeks Przejrzystości do sieci

Firma Sanofi, we współpracy z agencją technologiczną Rockon, stworzyła stronę internetową sanofikodeks.pl. Jest to część projektu Kodeks Przejrzystości – samoregulacji firm farmaceutycznych, która ma na celu zwiększenie przejrzystości współpracy firm w środowisku medycznym.

Kodeks Przejrzystości jest częścią projektu przygotowanego przez Europejską Federację Przemysłu i Stowarzyszeń Farmaceutycznych (EFPIA). Zobowiązuje on zrzeszone firmy do upublicznienia wartości świadczeń przekazanych przedstawicielom zawodów medycznych oraz organizacjom ochrony zdrowia. W odpowiedzi na tę regulację, powstała platforma internetowa sanofikodeks.pl

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za jej pośrednictwem każdy z beneficjentów może uzyskać wgląd w informacje o otrzymanych świadczeniach - wyrazić lub wycofać zgodę na publikację swoich danych – a w przypadku dodatkowych pytań ma możliwość skontaktowania się z Sanofi. Dedykowany panel klienta pozwala na wydajną obsługę blisko sześciu tysięcy współpracujących podmiotów, zapewnia łatwy dostęp do danych z możliwością ich edycji oraz automatyzuje proces publikacji.

Za koncepcję, wdrożenie i utrzymanie strony internetowej odpowiada agencja technologiczna Rockon. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij