TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sanofi przenosi Kodeks Przejrzystości do sieci

Firma Sanofi, we współpracy z agencją technologiczną Rockon, stworzyła stronę internetową sanofikodeks.pl. Jest to część projektu Kodeks Przejrzystości – samoregulacji firm farmaceutycznych, która ma na celu zwiększenie przejrzystości współpracy firm w środowisku medycznym.
O autorze
0 min czytania 2016-09-28

Kodeks Przejrzystości jest częścią projektu przygotowanego przez Europejską Federację Przemysłu i Stowarzyszeń Farmaceutycznych (EFPIA). Zobowiązuje on zrzeszone firmy do upublicznienia wartości świadczeń przekazanych przedstawicielom zawodów medycznych oraz organizacjom ochrony zdrowia. W odpowiedzi na tę regulację, powstała platforma internetowa sanofikodeks.pl

Za jej pośrednictwem każdy z beneficjentów może uzyskać wgląd w informacje o otrzymanych świadczeniach – wyrazić lub wycofać zgodę na publikację swoich danych – a w przypadku dodatkowych pytań ma możliwość skontaktowania się z Sanofi. Dedykowany panel klienta pozwala na wydajną obsługę blisko sześciu tysięcy współpracujących podmiotów, zapewnia łatwy dostęp do danych z możliwością ich edycji oraz automatyzuje proces publikacji.

Za koncepcję, wdrożenie i utrzymanie strony internetowej odpowiada agencja technologiczna Rockon. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj