Kodeks Przejrzystości jest częścią projektu przygotowanego przez Europejską Federację Przemysłu i Stowarzyszeń Farmaceutycznych (EFPIA). Zobowiązuje on zrzeszone firmy do upublicznienia wartości świadczeń przekazanych przedstawicielom zawodów medycznych oraz organizacjom ochrony zdrowia. W odpowiedzi na tę regulację, powstała platforma internetowa sanofikodeks.pl.
Za jej pośrednictwem każdy z beneficjentów może uzyskać wgląd w informacje o otrzymanych świadczeniach – wyrazić lub wycofać zgodę na publikację swoich danych – a w przypadku dodatkowych pytań ma możliwość skontaktowania się z Sanofi. Dedykowany panel klienta pozwala na wydajną obsługę blisko sześciu tysięcy współpracujących podmiotów, zapewnia łatwy dostęp do danych z możliwością ich edycji oraz automatyzuje proces publikacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za koncepcję, wdrożenie i utrzymanie strony internetowej odpowiada agencja technologiczna Rockon.