TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jakub Barzak dyrektorem operacyjnym (COO) w Indahash

Barzak został dyrektorem operacyjnym indaHash - międzynarodowej platformy do automatyzacji współpracy marek z digital influencerami.
O autorze
1 min czytania 2016-09-29

Powołanie Jakuba Barzaka na dyrektora operacyjnego ma związek z dynamicznym rozwojem firmy na międzynarodowych rynkach. IndaHash wystartował na początku 2016 roku. Od tamtej pory dzięki platformie zrealizowano ponad 260 kampanii na rynkach w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii i w RPA dla marek, takich jak: Coca-Cola, McDonald’s, P&G czy L’Oreal, a z aplikacji korzysta obecnie 70 000 zweryfikowanych infuencerów o łącznym zasięgu ponad 200 000 000 followersów. Barzak, jako doświadczony specjalista w środowisku digitalowym, ma koordynować działania operacyjne i zmaksymalizować efektywność przepływu pracy w centrali firmy w Polsce.  

Myślę, że objęcie stanowiska COO w tak dynamicznie rozwijającym się biznesie to spore wyzwanie – mówi Jakub Barzak, nowy COO indaHash. To zaawansowana technologicznie platforma zdobywająca kolejne międzynarodowe rynki, bez “wzorów do naśladowania” – bo jest jedyna na świecie. Rozwija się w tempie wykładniczym i rewolucjonizuje sposób, w jaki marki współpracują z influencerami – wylicza Barzak. To ogromne wyzwanie. A ja lubię wyzwania, które dają szansę zmieniać rzeczywistość – dodaje. 

Jakub Barzak przez ostatnie pół roku pracował w Cheil Worldwide jako szef pionu digitalowego w Europie Wschodniej. Wcześniej był związany m.in. z Microsoftem (jako digital channel marketing lead w Europie Środkowej i Wschodniej), Saatchi & Saatchi Poland (jako account supervisot), TBWA Poland i McCann Worldgroup. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj