Przetarg na obsługę kluczowych produktów Microsoft Polska w kanałach społecznościowych został rozstrzygnięty

Obsługą kanałów społecznościowych dla takich produktów jak Xbox, Microsoft Dynamics, Windows, czy Surface zajmie się agencja social media click community. Microsoft Polska podpisał kontrakt na dwa lata.
O autorze
1 min czytania 2016-10-03

Microsoft to jedno z największych na świecie przedsiębiorstw z branży technologii informacyjnych, swoje działania prowadzi zarówno w sektorze B2C, jak i B2B. Przed click community stoi duże wyzwanie, ponieważ będzie prowadzić komunikację firmy w tych dwóch sektorach jednocześnie i nieustannie ją monitorować. Microsoft Polska zatrudnia ponad 450 osób, wspiera, edukuje i rozwija polskie firmy.

„Znalezienie agencji social media, w której pracują ludzie, którzy spędzają tyle samo czasu na konsoli Xbox i Facebooku, a w pracy używają ‘Microsoft Dynamics’ do obsługi klientów, wydaje się niewykonalne, a jednak mając ponad 60 osób zatrudnionych w naszej firmie, znajdują się i tacy specjaliści” – mówi Rahim Blak, CEO i Co-Founder click community.


Zdjęcie pod siedzibą Microsoft w Warszawie. Na zdjęciu Daniel Habura – New Business click community i Rahim Blak CEO i Co-founder click community.

Prowadzenie kampanii social media dla wszystkich profili Microsoft Polska wymaga rozumienia różnicy pomiędzy sektorem B2B i B2C, to pozwala na skuteczne wykorzystywanie social media marketingu na obsługiwanych profilach konsumenckich i biznesowych firmy. Oprócz obsługi reklam na Facebook’u, czyli ustalaniu budżetów mediowych i tworzeniu reklam, click community zadba również o to, by sprawnie funkcjonował kanał na YouTube i profil na LinkedIn. Działania agencji będą skupione na wybranych produktach firmy Microsoft, m.in: Windows, Xbox, Surface Pro 4 i serii smartfonów Lumia. Social media to nie tylko prowadzenie profilu na Facebook’u, to również pozycjonowanie marki poprzez współpracę z influencerami. Obecnie krakowska agencja stawia na tzw. user generated content, czyli treści tworzone dla marki przez aktywnych i opiniotwórczych użytkowników kanałów społecznościowych, którzy są jednocześnie konsumentami produktów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj