UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla marki Herbapol

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla marki Herbapol

„Owocowa loteria Herbapol” – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję UNIQUE ONE dla firmy Herbapol-Lublin S.A. UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Loteria rozpoczęła się 1 października i potrwa do 26 listopada 2016 roku. Ma ona charakter typu instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo syrop marki Herbapol oraz drugi dowolny produkt producenta Herbapol-Lublin S.A. pod marką Herbapol, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.owocowaloteria.pl i sprawdzić, czy wygrało się jedną z ponad 1300 nagród (20 telewizorów Samsung, 50 multicookerów Philips, 300 blenderów Philips, 1000 bonów o wartości 30 zł do sklepu smacznaherbata.pl). Należy zachować paragon, ponieważ każde zgłoszenie bierze udział w finałowym losowaniu rodzinnego auta Toyota Auris Hybrid na zakończenie loterii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie mechanizmu i koncepcji loterii oraz jej organizację i obsługę, a także za opracowanie materiałów POS strony www i filmu wspierającego loterię. Promocję wspiera ogólnopolska kampania w telewizji oraz w punktach sprzedaży.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij