Przeagencja jest Truly

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przeagencja jest Truly

Po 10 latach istnienia Przeagencja zmienia się w Truly (#TrulyAgency). Nowa nazwa odzwierciedla przekonanie, że kampanie reklamowe powinny być oparte na prawdziwych insightach i potrzebach konsumentów. The Way It Should Be, czyli hasło przyświecające agencji, to podejście dotyczące nie tylko...

...przygotowywania kampanii 360 rezonujących z odbiorcami, obsługi klientów poprzez budowanie relacji, ale także rozliczania się z prowadzonych projektów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Truly wprowadza model rozliczania się za efektywność tworzonych kreacji oraz kampanii przygotowywanych dla klientów. Takie podejście ma na celu nie tylko budowanie transparentnego wizerunku firmy, ale też partnerskiego podejścia do klientów. Według Wacława Wykrytowicza, prezesa zarządu:

„Zmiana nazwy wynika z ważnych dla nas powodów. Po pierwsze chcemy podkreślić zakończenie procesu integracji z Grupą Polska Press, która poszerza nasze kompetencje i daje unikalną przewagę na rynku. Po drugie chcemy zaakcentować nasz sposób myślenia o współpracy Klient - Agencja. Wprowadzamy model rozliczania za efekty jakie przyniosą realizowane przez nas projekty. Mówimy o efektywności każdego działu: od kreacji, przez redakcję social media, na Client service kończąc.”

Agencja w zeszłym roku została przejęta przez Polska Press, jedną z największych grup mediowych w Polsce. Jako część Grupy może korzystać z szerokich zasobów spółki, w tym możliwości dotarcia do w tym możliwości dotarcia do ponad 13 milionów polskich internautów (RU), ale też czytelników dzienników regionalnych. Oprócz tego Truly jest wspierane przez zespoły redakcyjne, specjalistów od performance marketingu oraz programistów pracujących w PPG. Jednak główny ciężar działań agencji leży w kompetencjach kilkunastoosobowego multidyscyplinarnego zespołu.

Zaangażowanie i wiara w tworzone koncepty przełożyły się w ostatnim czasie na realizację projektów dla takich firm jak Oriflame (social media, webdesign, organizacja loterii), Grupy Żywiec (stworzenie nowej odsłony strony korporacyjnej) oraz Paulanera (social media, wsparcie komunikacyjne pierwszej polskiej edycji Paulaner Oktoberfest w social media oraz stworzenie strony dotyczącej wydarzenia).

Więcej informacji można znaleźć na naszej nowej stronie internetowej pod adresem truly.agency.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij