Z natury do miasta. Łaciate wychodzi na ulice polskich metropolii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Z natury do miasta. Łaciate wychodzi na ulice polskich metropolii

O nowej, niestandardowej kampanii promocyjnej mleka Łaciate opowiada Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL.

1 października w warszawskiej stacji Metro Centrum pojawiły się kolosalne kartony mleka Łaciate. Czy to kolejna odsłona trwającej od września kampanii reklamowej „Białe po mamie, zdrowe po byku”?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W sobotę, 1 października rozpoczęliśmy miesięczną kampanię uzupełniająca tę telewizyjną, internetową i bilboardową. Na stacji Metro Centrum stanęły słupy w postaci kartonów mleka Łaciate 3,2 %. To chyba rzeczywiście największe kartony świata – mają prawie 3 metry wysokości. Ale to nie koniec. Od 10 października Łaciate wyjdzie do ludzi i będzie tak wychodzić do 4 listopada.

Co to konkretnie oznacza?

Chcemy bezpośrednio dotrzeć do konsumenta. Poza standardową reklamą w TV, Internecie czy outdorze odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów, którzy markę Łaciate kojarzą nie tylko z wybornymi produktami mleczarskim ale również z nietypowym przekazem marketingowym. Nasz projekt składa się z kilku elementów. Zaplanowaliśmy obecność w warszawskim metrze również na nośnikach elektronicznych, gdzie będzie emitowana znana już reklama „Białe po mamie, zdrowe po byku”.

Jak już wspominałam na stacji Metro Centrum stanęły Łaciate kartony XXL. A co najważniejsze - przygotowaliśmy limitowaną edycję mleka Łaciate 3,2 % w kartonikach 200 ml ze słomką. To idealna porcja zdrowej energii lub 2 dawki naturalnego dopełnia porannej kawy. W 11 dużych miastach Polski rozdamy 68 tysięcy litrów mleka Łaciate rozlanego w 340 tysięcy wyjątkowych kartoników. Hostessy ubrane w Łaciate stroje, wyposażone w Łaciate akcesoria będą obdarowywać przechodniów kartonem pełnym Łaciatej, mlecznej energii.

Które to miasta i kiedy, gdzie będzie można dostać taki mleczny prezent?

Zaczynamy od Warszawy, Katowic, Szczecina. Na naszej Łaciatej mapie są również: Gdańsk, Kraków, Łódź, Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz i Wrocław. O konkretnych miejscach i terminach będziemy na bieżąco, z wyprzedzeniem informować media lokalne danego regionu.

Czy tak duża kampania promocyjna jest potrzebna? Mleko Łaciate wciąż jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka, praktycznie co roku zdobywa nagrody branży i konsumentów.

Naszym celem jest dotarcie do różnych grup konsumenckich w tym też tych, którzy zapomnieli o dobroczynnych właściwościach mleka. Nie przypadkowo zaczynamy w październiku i celowo w dużych miastach. W mniejszych aglomeracjach, na wsiach mleko wciąż jest jednym z podstawowych elementów codziennego menu rodzin. W terminach, o których będziemy informować na bieżąco, kartoniki mleka będą rozdawane w miejscach najbardziej uczęszczanych. Każdorazowo będziemy zaczynać od rana przypominając w ten sposób, że szklanka mleka to idealny początek każdego dnia. Wyszliśmy do większych miast , które jesienią wypełniają się studentami. To jedna z ciężej pracujących grup. Młodzi ludzie dziś nie tylko się uczą ale i zarabiają. To duży wysiłek dla potrzebujących energii młodych organizmów. SM MLEKPOL to firma, której zależy na propagowaniu zdrowego odżywiania. Mimo nowoczesnej produkcji nadal jesteśmy tradycjonalistami tzn. bazujemy na naturalnym surowcu i sprawdzonych regionalnych recepturach. Naszym „wyjściem” do ludzi chcielibyśmy przypomnieć, że mleko to naturalna energia, komplet witamin, aminokwasów i lekko strawnego tłuszczu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju. Nie warto ulegać modom i zgubnym w perspektywie trendom żywieniowym.

Łaciate ma już 21 lat. Od ponad dwóch dekad reklamy tej marki SM MLEKPOL cieszą się sympatią konsumentów. Czy obecna kampania jest pierwszą tak dużą i tak niestandardową?

To pierwsza kampania tego typu choć Łaciate zawsze było nietypowe. Nie boimy się działań niestandardowych. Mieliśmy już transmisje live z obory, w której mieszkała nasza Łaciata producentka mleka, były też akcje skierowane do dzieci, które miały okazję poznać świat gospodarstwa mlecznego przy pomocy zabawek i gier. Tym razem docieramy bezpośrednie do konsumenta. Wierzmy, że każdy dobry dzień zaczyna się szklanką mleka Łaciate.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij