MullenLowe Warsaw rozbudowuje struktury

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MullenLowe Warsaw rozbudowuje struktury

Zespół agencji MullenLowe Warsaw wzbogacił się o nowe osoby. Dział kreacji zasiliło dwóch doświadczonych specjalistów – Sławek Bełch i Piotr Gardocki, a dział client service wzbogacił się o Annę Stawską.

Anna Stawska objęła stanowisko Account Directora, Sławek Bełch – Senior Art Directora , a Piotr Gardocki – Senior Digital Copywritera. Wzmocnienie zespołu jest wynikiem ciągłego rozwoju agencji. Wprowadzona jakiś czas temu nowa struktura działu kreacji pozwala na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów komunikacyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Nowe osoby w naszym zespole mają za sobą wieloletnie doświadczenie w obszarach ATL, BTL i digital. Doskonale wpisują się w profil agencji, obejmujący szeroki i możliwie kompleksowy wachlarz usług oferowanych naszym klientom. Szczególnie zaś cieszymy się z tego, że Ania, Sławek i Piotrek jeszcze bardziej wzmocnią nasze kompetencje w obszarze digital – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny w MullenLowe Warsaw.

Ania Stawska od 13 lat pracuje w branży marketingowej i reklamie. Przez ostatnie 4,5 roku pracowała w Streetcom Polska, gdzie nadzorowała zespół obsługi klienta oraz prowadziła kampanie dla marketerów z kategorii FMCG, retail i usług. Wcześniej związana była z sieciowymi agencjami reklamowymi TBWA, Y&R oraz McCann Erickson.

Sławomir Bełch jest absolwentem Warszawskiej ASP na Wydziale Grafiki. W branży reklamowej działa od 11 lat. Doświadczenie zdobywał m. in. w: Momentum Worldwide, TIPPINGPOINT, FCB Warsaw oraz IQ Marketing. Tworzył kreacje BTL, ATL i digital dla takich marek jak: Jacobs, Milka, Nivea, UPC, Krakus, SC Johnson, Radio Eska, VW Bank, Bols, Absolut, Herbapol Lublin, Polpharma, Bank BGŻ, Meybeline, Nestle.

Piotr Gardocki jest związany z branżą reklamową nieprzerwanie od 7 lat. Swoje Doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak BBDO, Grey, JWT czy VML, gdzie odpowiadał za kreację kampanii digitalowych i crossplatformowych. Z powodzeniem realizował projekty dla IKEA, Microsoft, H&M, Lay's, Ernst & Young, Mercedes-Benz, Allegro, mBanku i wielu innych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij