TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Tofflairs face… I wszystko zaczyna się kleić!” Wawel kontynuuje wielokanałową kampanię marki Tofflairs

W ramach kontynuacji szerokich działań komunikacyjnych dedykowanych marce Tofflairs firma Wawel stawia na kino. Na ekranach wszystkich multipleksów sieci Cinema City emitowany jest 30-sekundowy spot. Reklama wyświetlana jest przed wybranymi filmami w bloku specjalnym. Kampania potrwa 15 tygodni.
O autorze
1 min czytania 2016-10-07

Kreację spotu przygotowała agencja VML. Za zakup planowanie i mediów odpowiada MEC. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Oprócz kampanii w kinach, plan działań obejmuje również 9 tygodni emisji spotów w najchętniej oglądanych stacjach TV w Polsce, ponad 1000 citylightów w najbardziej atrakcyjnych miejscach w całym kraju oraz obecność w Internecie w postaci materiałów video z udziałem zwycięzcy powiązanego z kampanią konkursu „Zostań Tofflairs Face!”.

Spot zachęca do spróbowania karmelowo-czekoladowych cukierków Tofflairs i zapewnia, że nikt nie jest w stanie się im oprzeć. Akcji Towarzyszy hasło: „Tofflairs face… I wszystko zaczyna się kleić!”.

Tofflairs, najnowszy produkt w ofercie firmy Wawel w unikalny sposób łączy w sobie karmelowy smak z intensywnie czekoladowym nadzieniem. Wawel to jeden z najbardziej znanych producentów słodyczy w Polsce, którego historia sięga końca XIX wieku. Najbardziej znane produkty Wawel to czekolada Gorzka, czekoladki Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, cukierki Michałki i Mieszanka Krakowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing