Milion fanów na Facebooku Lidl Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Milion fanów na Facebooku Lidl Polska

W październiku br. liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska przekroczyła 1.000.000. Tym samym firma pozostaje numerem 1 na Facebooku w kategorii supermarketów. Przez 4 lata marka zbudowała bardzo aktywną i największą społeczność wśród sieci handlowych w kraju.

Z tej okazji firma zaplanowała niespodziankę dla swoich fanów – wspólne gotowanie na żywo z Karolem Okrasą, Pawłem Małeckim oraz ich gośćmi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od początku istnienia fanpage’a, marka wyznacza standardy dialogu z konsumentami i budowania relacji z liderami opinii. Firma stara się nie tylko promować asortyment, ale również edukować kulinarnie, inspirować przepisami oraz dzielić się kucharskimi sekretami mistrzów. Fani Lidla mieli do tej pory możliwość m.in. czatowania z szefami kuchni Lidla, a tym razem, firma przygotowała dla swojej społeczności coś zupełnie nowego. Już 14 października sieć zaprasza wszystkich na wspólne gotowanie z Karolem Okrasą, Pawłem Małeckim, Kingą Paruzel – finalistką programu „MasterChef” oraz Darkiem Gutkowskim – twórcą kanału YouTube DGshowtv. Za pośrednictwem livestreamingu każdy będzie mógł uczestniczyć

w wydarzeniu, obserwując kucharzy, którzy na bieżąco będą odpowiadać widzom na ich kulinarne sugestie. Fani będą mogli napisać w komentarzu pod transmisją, jakiego składnika powinni użyć kucharze. Najciekawsze i najbardziej kreatywne propozycje zostaną nagrodzone. W ten sposób dania będą niepowtarzalne, a fani będą mieli realny wpływ na to, co powstaje w kuchni Lidla. 

Zaangażowanie internautów i ich reakcje na tworzone na Facebooku treści stanowią dla nas źródło inspiracji. Cieszymy się, że tak liczna grupa konsumentów nie tylko nas obserwuje, ale również uczestniczy w dyskusji i dzieli się wrażeniami. Chcemy podziękować wszystkim, którzy są z nami oraz obiecać, że nadal będziemy zaskakiwać fanów poradami kulinarnymi ekspertów czy ciekawymi prezentacjami naszych produktów” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij