Reklama dnia: Menu, którego nie da się odczytać – nowa, świetna reklama Burger Kinga

Reklama dnia: Menu, którego nie da się odczytać – nowa, świetna reklama Burger Kinga
Jak byście się czuli, gdyby najprostszy przekaz był dla Was nagle zupełnie niezrozumiały? Gdybyście nie mogli nic zamówić ani kupić, ponieważ nie bylibyście w stanie wypowiedzieć nazwy pożądanych produktów?
O autorze
1 min czytania 2016-10-12

Burger King postanowił to sprawdzić na przykładzie swoich klientów. W tym celu zamienił nazwy burgerów w menu w taki sposób, że nie byli w stanie ich odczytać. Po co to zrobił?

Gigant chciał przez to pokazać, jak czują się ludzie, którzy z braku dostępu do edukacji nie potrafią czytać. Okazuje się, że skala problemu jest ogromna i dotyczy co piątej osoby na całym świecie.

Zobaczcie sami:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Przy okazji polecamy Waszej uwadze inne kampanie na ten temat: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Nie przegapcie również pokrewnej tematycznie, świetnej kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”, o której pisaliśmy tutaj >>

PS 3

Opisywany przez nas dzisiaj spot to nie pierwsza kreatywna reklama Burger Kinga. O jednej z nich pisaliśmy już w naszym cyklu. Artykuł znajdziecie pod linkiem: Reklama dnia: McDonald’s atakuje Burger Kinga, a ten odpowiada.

PS 4

Inna świetna reklama marki o społecznym charakterze, którą koniecznie powinniście zobaczyć:

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!