Reklama dnia: Menu, którego nie da się odczytać - nowa, świetna reklama Burger Kinga

Reklama dnia: Menu, którego nie da się odczytać - nowa, świetna reklama Burger Kinga

Jak byście się czuli, gdyby najprostszy przekaz był dla Was nagle zupełnie niezrozumiały? Gdybyście nie mogli nic zamówić ani kupić, ponieważ nie bylibyście w stanie wypowiedzieć nazwy pożądanych produktów?

Burger King postanowił to sprawdzić na przykładzie swoich klientów. W tym celu zamienił nazwy burgerów w menu w taki sposób, że nie byli w stanie ich odczytać. Po co to zrobił?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Gigant chciał przez to pokazać, jak czują się ludzie, którzy z braku dostępu do edukacji nie potrafią czytać. Okazuje się, że skala problemu jest ogromna i dotyczy co piątej osoby na całym świecie.

Zobaczcie sami:

PS

Przy okazji polecamy Waszej uwadze inne kampanie na ten temat: 

PS 2

Nie przegapcie również pokrewnej tematycznie, świetnej kampanii "Ojczysty - dodaj do ulubionych”, o której pisaliśmy tutaj >>

PS 3

Opisywany przez nas dzisiaj spot to nie pierwsza kreatywna reklama Burger Kinga. O jednej z nich pisaliśmy już w naszym cyklu. Artykuł znajdziecie pod linkiem: Reklama dnia: McDonald's atakuje Burger Kinga, a ten odpowiada.

PS 4

Inna świetna reklama marki o społecznym charakterze, którą koniecznie powinniście zobaczyć:

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij