Nową marketingową odsłonę Fortuny wspierać będzie gwiazda z polskiego rynku muzycznego.
Kampania o charakterze wizerunkowym ma na celu wzmocnienie pozycji marki na rynku. Soki 100% Fortuna pojawią się w największych kanałach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat), a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat oraz na największych platformach VOD. Marka zapowiada też silną obecność reklamową w kanale digital, a 24 października 2016 r. wystartuje konkurs konsumencki szeroko promowany w internecie i mediach społecznościowych.
Zobacz również
Będzie to pierwsza kampania Fortuny od czasu przejęcia marki przez trzecią pod względem sprzedaży firmę z branży mleczarskiej, Grupę Polmlek. Dzięki przejęciu spółki Agros-Nova Soki w 2015 r. do portfolio Grupy Polmlek trafiły marki Fortuna, Garden, Pysio i Sonda. Wszystkie produkty tych marek wytwarzane są we własnej fabryce w Tymienicach.
Fortuna, która w nowej odsłonie zachęca konsumentów do dbania o siebie, przypomina o sobie w sezonie, gdy soki stają się ważnym elementem codziennej diety. W kampanii pojawią się cenione przez konsumentów soki 100 %: pomarańczowy, jabłkowy, multiwitaminowy oraz pomidorowy.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]