DaWanda wystartowała z kampanią telewizyjną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DaWanda wystartowała z kampanią telewizyjną

DaWanda.pl - platforma internetowa z autorskim designem, modą oraz produktami od polskich twórców i projektantów - wystartowała z kampanią telewizyjną.

Cztery tematyczne spoty będzie można zobaczyć m.in. w kanałach TVN, TVN Style, Puls czy Comedy Central. Pierwszy etap kampanii zaczął się 13 października 2016 i potrwa do końca miesiąca. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

DaWanda zaczyna kampanię reklamową w telewizji serią nowych, tematycznych, 8-sekundowych spotów. Marka przez każdy z nich poklatkowo opowiada historię, wykorzystując różne produkty dostępne na platformie. Spoty “Wnętrze z duszą”, “Idealny pokój dziecka”, “Garderoba marzeń” oraz “Wyjątkowe prezenty od polskich twórców” przekrojowo prezentują ofertę ciekawych, autorskich produktów wykonanych przez polskich twórców w autorskich pracowniach.

Wszystkie spoty można zobaczyć w kanale YouTube: 

“Wnętrze z duszą” 

“Pokój dziecka”

“Garderoba” 

“Spot prezentowy”

Za koncept kreatywny odpowiada DaWanda.pl, natomiast produkcją spotu zajęło się studio Only Only.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij