DaWanda wystartowała z kampanią telewizyjną

DaWanda.pl - platforma internetowa z autorskim designem, modą oraz produktami od polskich twórców i projektantów - wystartowała z kampanią telewizyjną.
O autorze
0 min czytania 2016-10-14

Cztery tematyczne spoty będzie można zobaczyć m.in. w kanałach TVN, TVN Style, Puls czy Comedy Central. Pierwszy etap kampanii zaczął się 13 października 2016 i potrwa do końca miesiąca. 

DaWanda zaczyna kampanię reklamową w telewizji serią nowych, tematycznych, 8-sekundowych spotów. Marka przez każdy z nich poklatkowo opowiada historię, wykorzystując różne produkty dostępne na platformie. Spoty “Wnętrze z duszą”, “Idealny pokój dziecka”, “Garderoba marzeń” oraz “Wyjątkowe prezenty od polskich twórców” przekrojowo prezentują ofertę ciekawych, autorskich produktów wykonanych przez polskich twórców w autorskich pracowniach.

Wszystkie spoty można zobaczyć w kanale YouTube: 

“Wnętrze z duszą” 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Pokój dziecka”

“Garderoba” 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

“Spot prezentowy”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncept kreatywny odpowiada DaWanda.pl, natomiast produkcją spotu zajęło się studio Only Only.