Jesienno-zimowa kampania Allegro od 180heartbeats + JUNG v. MATT i F25

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jesienno-zimowa kampania Allegro od 180heartbeats + JUNG v. MATT i F25

Wystartowała nowa kampania Allegro Moda, która obejmuje spoty TV oraz online. Działania są kontynuacją wiosennego konceptu #mamswójstyl. Za obie kampanie odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT oraz dom produkcyjny F25.

Koncept wymyślony przez agencję pokazuje, że prawdziwego stylu nie można uchwycić jednym słowem jak “rockowy” czy “elegancki”, bo styl to zbiór różnych elementów - jest mieszanką trendów, charakteru i stylu życia. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każdy ze stylów jest opisany jednym rozbudowanym hashtagiem  np. #SportyBlackAvantgarde, #MilitaryHip-HopBusiness czy #BlackTechnoMinimal.  

W tej edycji kreator lookbooków umożliwi użytkownikom tworzenie własnych stylizacji w oparciu o ubrania dostępne na Allegro.  Na sesji zdjęciowej sfotografowane zostały lookbookowe inspiracje dostępne na http://mamswojstyl.allegro.pl/#/lookbook . Stylizacje przygotował Robert Kiełb. 

Spoty wyreżyserował Mikołaj Sadowski, Creative Director i jeden z założycieli 180heartbeats + JUNG v. MATT, za zdjęcia odpowiada Piotr Uznański. Scenografię z luster przygotował Kuba Zwolak. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij