Plej odpowiada za launch dwóch nowych modeli Iveco

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Plej odpowiada za launch dwóch nowych modeli Iveco

Iveco Polska wprowadziło na rynek dwa nowe modele pojazdów: Iveco Daily Euro 6 z gamy pojazdów lekkich oraz Nowego Stralisa z gamy pojazdów ciężkich (ciągnik siodłowy). Za stworzenie i realizację koncepcji komunikacyjnych związanych z premierami obu modeli samochodów Iveco odpowiadała agencja...

...Plej. Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez Plej w ramach stałej umowy o współpracy zawartej w lipcu br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania komunikacyjna związana z premierą Iveco Daily Euro 6 oraz Nowego Stralisa zaplanowana została na październik 2016 roku. Jej głównym celem jest poinformowanie grupy docelowej (małe i średnie przedsiębiorstwa) o dostępności nowego modelu Iveco Daily z silnikami spełniającymi nowo obowiązującą normę emisji spalin Euro 6. – Chcieliśmy poinformować rynek o wprowadzeniu nowych pojazdów, a w szczególności podkreślić konsumentom unikalne cechy tych dwóch produktów.

W przypadku Daily Euro 6 są to 3-litrowe silniki, które w połączeniu z pierwszą w tej klasie 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów dają większą moc, niższe zużycie paliwa oraz najmniejsze całkowite koszty posiadania i użytkowania pojazdu. Natomiast komunikacja Nowego Stralisa to przede wszystkim uwydatnienie wydajności i rentowności eksploatacji tego ciągnika siodłowego. Informujemy o znacznej redukcji zużycia paliwa, którą uzyskaliśmy dzięki kompleksowemu pakietowi obejmującemu najnowocześniejsze wyposażenie, technologie i usługi dostosowane do potrzeb każdego przedsiębiorstwa transportowego – mówi Tomasz Wykrota, Product & Marketing Manager Iveco Poland.

Agencja Plej projektowo współpracuje z Iveco od 2014 roku, a w lipcu br. wygrała przetarg na kompleksową obsługę Iveco w Polsce. Na potrzeby kampanii launchingowej dla Iveco Daily Euro 6 oraz Nowego Stralisa, która jest pierwszym kompleksowym projektem zrealizowanym w ramach stałej umowy, przygotowała wszystkie kreacje i narzędzia komunikacji: strony produktowe, kampanie displayowe, e-mailingi, reklamy radiowe, adaptacje reklam prasowych, oklejenia pojazdów promocyjnych, a także materiały BTL do salonów oraz na potrzeby wydarzeń specjalnych: broszury i ulotki reklamowe, roll-upy, naklejki, balony, POS-y produktowe. Tomasz Wykrota: – Obie kampanie produktowe zrealizowane zostały we współpracy z agencją Plej. Mimo, że współpraca z Plej w tym obszarze realizowana jest od niedawna, przygotowanie obu kampanii przebiegło w sposób profesjonalny oraz terminowy. Utwierdza nas to w przekonaniu, że nawiązanie współpracy z agencją Plej było dobrą decyzją z naszej strony.

Za realizację działań przy tej kampanii odpowiadał zespół projektowy Plej w składzie: Anna Rezner (account manager), Agnieszka Stypa (creative group head), Aleksandra Jaczewska i Maciej Korzeb (graphic designerzy), Łukasz Sonn i Piotr Kowalski (DTP), Emilia Niedzielak (proofreader) oraz Jacek Budzikowski i Jarosław Frydrych (digital).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij