TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lubella odkrywa, co może zboże

Lubella wierzy, że z każdego ziarna może wyrosnąć coś wspaniałego. Klasyczne płatki kukurydziane to za mało – dlatego dołączyły do nich kolejne unikalne propozycje. Marka udowadnia wszystkim, co może zboże i startuje z kampanią promującą cztery nowości w ofercie płatków Lubella.
O autorze
1 min czytania 2016-10-18

Animowany spot przedstawia nowe, wyjątkowe warianty smakowe płatków zbożowych.

Lubella inspiruje do próbowania nowych rozwiązań i przygotowuje dla konsumentów oryginalne propozycje. Teraz zamknęła w formie delikatnych płatków cztery zboża – niektóre z nich całkowicie inne, niż powszechnie spotykane w tej kategorii. W najnowszej kampanii promującej nowości Lubelli, marka udowadnia, co może zboże.

Odkrywanie możliwości zbóż z Lubellą ma postać zabawnego, animowanego filmu, w którym zostały zaprezentowane nowości produktowe marki. W kolorowym spocie, opartym o ciąg wydarzeń, ciągle coś się dzieje. Widzimy po kolei wszystkie opakowania płatków zbożowych w otoczeniu animacji nawiązujących do wyjątkowych właściwości poszczególnych produktów.

Żyto może wspomóc każdego, kto dba o sylwetkę, rosłego siłacza i smukłą pływaczkę. Dlatego powstały płatki żytnie – idealna porcja minerałów i błonnika w każdej miseczce. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ryż z kolei może sprawić, że poczujemy się wyjątkowo lekko – bo płatki ryżowe z crunchem i żurawiną to wyjątkowa subtelność smaku.

Zaskakująco chrupiący może być jęczmień. Lubella odkryła, że płatki jęczmienne z crunchem jęczmiennym i prażonymi ziarnami słonecznika i dyni to obietnica niesamowicie chrupkiego śniadania. Na takie chrupanie skusiła się nawet wiewiórka!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pszenica może być niesamowicie przyjemna – zwłaszcza z czekoladą! Z Lubellą można pozwolić sobie na chwilę lenistwa, ale taka przyjemność to zarazem korzyść dla organizmu – otręby pszenne to doskonałe źródło błonnika pokarmowego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Start kampanii: 17.10.2016 r.
Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Mindshare