„Pakiet PiG” - pierwsza w historii PGNiG kampania reklamowa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Pakiet PiG” - pierwsza w historii PGNiG kampania reklamowa

W październiku pojawił się pierwszy telewizyjny spot reklamowy informujący o pakiecie PiG (Prąd i Gaz). Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z nowej oferty od PGNiG i zakupu nie tylko gazu, ale również prądu.

Świnka - skarbonka to znany symbol oszczędzania, a przypadku oferty PGNiG to również symbol Pakietu Prąd (kontakt zamiast ryjka) i Gaz (skrzydełko).  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

  

„Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii – naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami.” - powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.  

„Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę.  Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług” - powiedział Wiktor Urban, Kierownik działu Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny - „Wśród badanych reklam najwięcej osób zapamiętało właśnie nasz spot.” – dodał. 

PGNiG planuje jednocześnie docierać do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach. Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil.  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij