Świnka – skarbonka to znany symbol oszczędzania, a przypadku oferty PGNiG to również symbol Pakietu Prąd (kontakt zamiast ryjka) i Gaz (skrzydełko).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii – naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami.” – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
„Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę. Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług” – powiedział Wiktor Urban, Kierownik działu Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny – „Wśród badanych reklam najwięcej osób zapamiętało właśnie nasz spot.” – dodał.
PGNiG planuje jednocześnie docierać do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach. Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing