Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Serwis Amazon.de jest od teraz dostępny w języku polskim

Polscy klienci robiący zakupy w serwisie Amazon.de mogą od teraz korzystać z polskiego menu, przeglądać miliony nazw produktów w języku polskim i kontaktować się z polskojęzycznym działem obsługi klienta przez e-mail lub telefon.
O autorze
2 min czytania 2016-10-19

Klienci mogą korzystać z opcji dostawy w ciągu 1–2 dni roboczych. Ponadto wartość zamówienia, które upoważnia do darmowej dostawy, została obniżona z 49 na 39 euro.

Polskojęzyczni klienci Amazon mogą od teraz jeszcze wygodniej robić zakupy na stronie Amazon.de, wybierając rodzimy język w trakcie korzystania z serwisu. Po obniżeniu do 39 euro kwoty zamówienia kwalifikującego się do darmowej dostawy i wprowadzeniu opcji dostarczenia przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, jest to kolejna inicjatywa skierowana w stronę polskich klientów, która zwiększa komfort dokonywania zakupów.

W pierwszej kolejności przetłumaczono miliony nazw produktów i wiele pomocnych stron serwisu, takich jak zakładka „Moje konto”, które od dziś dostępne są w polskiej wersji językowej. Oprócz nawigacji i informacji o zamówieniach i przesyłkach klienci mogą również korzystać z pomocy działu obsługi klienta, gdzie korespondencja mailowa oraz rozmowy telefoniczne są prowadzone w języku polskim. Na stronie będą sukcesywnie pojawiać się kolejne treści przetłumaczone na język polski.

„Z radością oferujemy naszym klientom możliwość robienia zakupów w języku polskim. Przybliża nas to do realizacji naszej wizji – oferowania klientom największego asortymentu produktów w konkurencyjnych cenach w europejskich serwisach Amazon” – powiedział Ralf Kleber, Country Manager Amazon.de.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Prace nad tym projektem trwają od miesięcy i nadal będziemy dokładać wszelkich starań, aby zakupy w naszym serwisie były jeszcze wygodniejsze dla polskich klientów” – dodaje Rafał Kukliński, Szef Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku.

Serwis Amazon.de oferuje klientom miliony produktów w ponad 25 kategoriach oraz szybkie dostawy realizowane za pośrednictwem nowoczesnej sieci logistycznej Amazon. Polska wersja językowa jest dostępna w przeglądarkach na urządzeniach stacjonarnych i przenośnych, a wybór języka jest zapamiętywany w profilu klienta, co ułatwia korzystanie z serwisu w przyszłości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W języku polskim dostępne są obecnie następujące funkcje:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Elementy nawigacji serwisu;
  • Miliony nazw produktów, których liczba sukcesywnie rośnie;
  • Obsługa klienta drogą mailową oraz przez telefon;
  • Najczęściej odwiedzane strony pomocy;
  • Zakładka „Moje konto” oraz wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia i wysyłki zamówienia.

Aby korzystać z tych funkcji w języku polskim, wystarczy kliknąć ikonę globusa znajdującą się na pasku nawigacji na górze strony i wybrać opcję „Polski”.

Polski to trzeci język obcy, w jakim można korzystać ze strony Amazon.de. W 2015 roku została uruchomiona wersja anglojęzyczna, a w sierpniu 2016 r. dodano język holenderski. Polscy klienci będą mogli podejmować jeszcze lepsze decyzje zakupowe, a sprzedawcy zyskają możliwość zwiększenia zasięgu swojej działalności, docierając do polskojęzycznych odbiorców.

Do tej pory spółka Amazon zainwestowała w Polsce ponad 3 miliardy złotych w budowę i obsługę 3 centrów logistyki e-commerce w Poznaniu i Wrocławiu, Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku oraz warszawskiego biura Amazon Web Services, tworząc ponad 5 700 pełnoetatowych miejsc pracy i stale rekrutując nowych pracowników.