Dobry czy zły tytuł e-maila, czyli analiza 15 nagłówków

E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Dobry czy zły tytuł e-maila, czyli analiza 15 nagłówków

Nawet najlepsza oferta przejdzie bez echa, jeśli użytkownik nie otworzy wiadomości. Zapraszam więc do subiektywnej oceny 15 tytułów, jakie ostatnio znalazłem w skrzynce mailowej.

1. LATO 2017 już w sprzedaży! W ofercie zniżki i korzyści dla każdego!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza część dobra, newsowa, duża czcionka przyciąga wzrok. Ale potem już brak konkretów i jakiegoś fajnego value proposition. 

2. Promocja - 2 miejsca postojowe w cenie mieszkania, zwolnienie z czynszu na rok i 5% rabatu!

Nie za dużo tych obietnic w jednym zdaniu? A gdzie w ogóle mieści się to nowe lokum?

3. Zostań najbardziej szanowanym gangsterem!

Niezłe, zaczynamy zdanie od CTA, tytuł budzi zaciekawienie i co więcej dostajemy kontrast „szanowany gangster”.

4. Ujawniam wyniki najnowszych badań

Mocne słowo na początku + osobista historia + nacisk na newsa, choć w sumie nie wiadomo, o jakie badania chodzi.

5. Bezpieczne leki to mit…

Śmiała teza, która burzy nasze postrzeganie świata. No i te trzy kropki na końcu zdania...

6. Kredyt gotówkowy nawet do 200 000 zł bez wychodzenia z domu! Sprawdź!

A może taka przeróbka: 200 tys. zł kredytu? Weź TERAZ bez wychodzenia z domu! 

7. Oblicz sam swoje nowe OC+AC! Tutaj>>

Mało oryginalnie, brakuje jakiejś liczby (ile zaoszczędzimy) bądź innej obietnicy.

8. Popraw swoją pamięć: poznaj niesamowitą technikę angielskich taksówkarzy

Tutaj mamy dwa wezwania do akcji („popraw” i „poznaj”) oraz zapowiedź intrygującej historii. Nie najgorsze.

9. Skuteczne odchudzanie - poznaj tłuszczożerną roślinę

Krótki tytuł, sprytne oddzielenie części zdania myślnikiem. Trochę trudno czyta się wyraz „tłuszczożerna”, ale to mocne i dziwne słowo na pewno przekona wiele osób do otwarcia wiadomości.

10. Pozycjonowanie stron WWW

Dramat, szkoda komentować.

11. Lokata 6% + iPhone 6 w prezencie!

Krótko i treściwie, od razu wiemy, że chodzi o bank i dostajemy prezent, czemu nie?

12. Prawdziwy sekret młodości i piękna po 50-tym roku życia

Trochę długie, ale od razu sugeruje, że inne metody nie są „prawdziwe”. No i jest liczba, która wskazuje konkretnych odbiorców.

13. Największa baza przetargów i zleceń dla firm

Nie za bardzo rozumiem treść tego zdania, brakuje jakiejś liczby czy zawężenia listy firm.

14. Wiadomość od banku: Przygotowaliśmy dla Ciebie kredyt gotówkowy! Sprawdź jaki!

A może tak to napisać: Twój bank ujawnia: tylko dziś kredyt gotówkowy OD RĘKI.

15. Zgarnij 10.000 EUR i zacznij handlować

Początek niezły, mocna suma do wzięcia, ale potem przydałoby się jakieś przyciągające wzrok słowo, np. zacznij „ostro” handlować czy „zostań mistrzem handlowania”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij