Empik przenosi budżet mediowy do MEC. Agencja MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową firmy Empik

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Empik przenosi budżet mediowy do MEC. Agencja MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową firmy Empik

Agencja mediowa MEC zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych Empiku, sieci salonów i sklepu internetowego z szeroką ofertą m.in. książek, płyt z muzyką, filmów, gier, czasopism, artykułów artystyczno-kreatywnych, gier planszowych.

Firmy nawiązują współpracę po przetargu, w którym MEC pokonał trzy konkurencyjne agencje. Empik podejmował decyzję o wyborze domu mediowego na podstawie kryterium ceny oraz zaproponowanej przez agencje strategii mediowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsze kampanie MEC dla Empiku ruszą w listopadzie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij