AXE Find Your Magic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AXE Find Your Magic

Axe - topowa męska marka prezentuje kampanię, która ma za zadanie inspirować mężczyzn do realizowania swoich pasji i podkreślania swojej indywidualności.

Badania przeprowadzone na zlecenie Axe dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą. Dlatego Marka Axe podjęła trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność i robić to co pozwala im na wyrażanie siebie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania Find Your Magic została bardzo dobrze odebrana przez konsumentów, w związku z czym marka AXE postanowiła ją rozszerzyć. Kontynuacją „Find your magic” będą przedstawione za pomocą krótkich filmików historie mężczyzn o różnych zainteresowaniach i pasjach. 

Pierwszy film z przygotowanego przez AXE cyklu jest już dostępny w sieci. 

Jego głównym bohaterem jest Hubert Kostrzewa – kaskader, który na co dzień zastępuje znanych aktorów podczas kręcenia niebezpiecznych scen w filmach. Epizod przedstawia jego profesję i jego samego w różnych sytuacjach, w taki sposób by podkreślić unikatowy charakter osobowości i zajęć Huberta. 

Kolejne epizody będą ukazywać się co 2 tygodnie, informacje o ich dostępności, będą pojawiać się na Facebook’owym fanpage AXE. 

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja DDB Tribal, za zakup mediów Mindshare. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij