Badania przeprowadzone na zlecenie Axe dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą. Dlatego Marka Axe podjęła trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność i robić to co pozwala im na wyrażanie siebie.
Kampania Find Your Magic została bardzo dobrze odebrana przez konsumentów, w związku z czym marka AXE postanowiła ją rozszerzyć. Kontynuacją „Find your magic” będą przedstawione za pomocą krótkich filmików historie mężczyzn o różnych zainteresowaniach i pasjach.
Zobacz również
Pierwszy film z przygotowanego przez AXE cyklu jest już dostępny w sieci.
Jego głównym bohaterem jest Hubert Kostrzewa – kaskader, który na co dzień zastępuje znanych aktorów podczas kręcenia niebezpiecznych scen w filmach. Epizod przedstawia jego profesję i jego samego w różnych sytuacjach, w taki sposób by podkreślić unikatowy charakter osobowości i zajęć Huberta.
Kolejne epizody będą ukazywać się co 2 tygodnie, informacje o ich dostępności, będą pojawiać się na Facebook’owym fanpage AXE.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja DDB Tribal, za zakup mediów Mindshare.
Słuchaj podcastu NowyMarketing