Celem bezpośrednim kampanii jest pokazanie pracownikom działów kreacji jakie możliwości daje papier i druk oraz zainteresowanie niezwykle bogatą ofertą Antalis Polska.
BO12 to unikatowy zestaw 12 notesów zaprojektowanych przez 12 designerów, znanych w świecie projektowania graficznego. W każdym z notesów znajduje się wywiad z projektantami, na temat tego jak ważna jest jakość papieru już na etapie projektowania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Graficy którzy zarejestrują się na stronie www.bo12.com, mają szansę otrzymać w prezencie od firmy Antalis wyżej wymieniony zestaw notesów.
Agencja odpowiedzialna będzie za kreację banerów i zakup mediów w internecie. W kampanii zostaną wykorzystane takie media jak: SEM, GDN, remarketing, email marketing oraz social media marketing.
Opiekę nad projektami po stronie klienta sprawuje Małgorzata Kozicka, Starszy Specjalista ds. Marketingu, natomiast po stronie agencji Tomasz Kułakowski, Junior Project Manager oraz Alicja Szewczyk, Project Manager.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing