W programie uczestniczyć będą przede wszystkim start-upy z sektora fintech, dlatego utwór symbolicznie nawiązuje do technologii kojarzonych z tą branżą, takich jak sztuczna inteligencja i nauczanie maszynowe, rozwiązania blockchain oraz Internet of Things.
Spot został zaprezentowany podczas konferencji Wolves Summit. Odbywającej się w Warszawie konferencji dla startupów, inwestorów, korporacji oraz przedsiębiorców.
Zobacz również
– Pokazanie w „namacalny” sposób jak obecność i kontrybucja rozwiązań software’owych zmienia nasze codzienne życie nie jest oczywista, stąd spodobało nam się odwołanie do koncepcji zaproponowanej przez Fish Ladder, nawiązującej do symboliki emerging technologies – sztucznej inteligencji, bitcoina oraz paradygmatu otwartego oprogramowania. Wyszliśmy również od idei “zderzania nowych pomysłów”, będącej parafrazą nazwy naszego programu ”Startup Collider” – mówi Mateusz Nowak, lider programu Startup Collider w PWC.
– Warszawa i Polska stają się coraz atrakcyjniejszym miejscem dla rozwijania projektów technologicznych i biznesowych. Warto o tym opowiadać w nowoczesny sposób, podkreślając, że talentem i kreatywnością nie ustępujemy innym ośrodkom. Staraliśmy się zakorzenić taki przekaz w naszym materiale bawiąc się tą krótką formą – dodaje Łukasz Alwast, project manager w Fish Ladder, w zespole projektów specjalnych Platige Image.
Reżyserią i animacją spotu zajął się Piotr Adamczyk. Za zdjęcia odpowiadał Marek Marlikowski, natomiast za udźwiękowienie Jakub Pietrzak ze studia Juice.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing