TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

NN Investment Partners zachęca do odkładania pieniędzy na emeryturę

Ruszyła ogólnopolska kampania kinowa NN Investment Partners TFI. Akcję, w postaci 45-sekundowego spotu, można śledzić przez 8 tygodni na ponad 500 ekranach w sieci kin Cinema City, Multikino i Helios.
O autorze
1 min czytania 2016-10-28

Jednocześnie kampania ma swoją odsłonę w kanale online, gdzie prowadzone są działania wizerunkowe i sprzedażowe.

– Nasza długofalowa współpraca NN Investment Partners w zakresie planowania i zakupu mediów cyfrowych właśnie weszła na kolejny poziom. Równolegle do generowania sprzedaży kont inwestycyjnych kanałami digitalowymi, zaczęliśmy budować zasięg obecnością offline. Tym samym kompleksowo adresujemy potrzeby biznesowe naszego Klienta – komentuje Bartłomiej Trośniak, Communication Director, Value Media (Group One). 

Kampania opowiada o dokonywaniu ważnych życiowych wyborów. Pokazuje różnych bohaterów na różnych etapach ich życia podejmujących ważne i trudne życiowe decyzje, które docelowo okazują się dla nich bardzo trafione i dobre. Spot zwraca uwagę na fakt, że tych decyzji, które mają wpływ na naszą przyszłość nie warto odkładać na później. 

„Chcieliśmy pokazać prawdziwych ludzi, potencjalnych inwestorów, z którymi Polacy mogą łatwo się identyfikować. Takich, którzy właśnie podjęli ważną życiową decyzję, np. wyprowadzili się od rodziców czy zmienili pracę”. – komentuje Magdalena Markowska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w NN Investment Partners TFI. „Naszym celem było przedstawienie NN Investment Partners jako marki pierwszego wyboru dla klientów poszukujących sprawdzonych rozwiązań inwestycyjnych na emeryturę. Zdajemy sobie sprawę, że podjęcie decyzji o odkładaniu na emeryturę nie jest łatwe. Warto jednak zacząć już dziś, aby czuć się spokojniejszym o przyszłość swoją i swoich najbliższych.” – dodaje Markowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot wyreżyserował Piotr Onopa ze studia produkcyjnego Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów off i online odpowiada Value Media (Group One).  

Słuchaj podcastu NowyMarketing